راسپادوری ناپولی را از یووه گذشته و تا آستانه قهرمانی اخراج کرد

جاکومو راسپادوری روز یکشنبه با پیروزی 1-0 مقابل یوونتوس، ناپولی را در آستانه کسب اولین قهرمانی خود در سری آ در بیش از سه دهه گذشته، برکنار کرد. راسپادوری، ملی‌پوش ایتالیایی، در دقیقه 93 در تورین، بازیکن تیم ملی ایتالیا را با ضربه رگباری ارسال کرد.

پیروزی دیرهنگام راسپادوری به این معناست که ناپولی که روز سه شنبه توسط میلان از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، در صورت شکست سالرنیتانا و شکست لاتزیو در اینترمیلان، می تواند برای اولین بار از سال 1990 در سری آ قهرمان شود.

رسپادوری گفت: “این یک گل بسیار مهم بود، اما ما هنوز بازی هایی برای پیروزی داریم. امروز به ما کمک کرد زیرا از ناامیدی در لیگ قهرمانان اروپا آمده بودیم.”

ما فقط یک چیز در ذهن خود داریم، کسب سه امتیاز مقابل سالرنیتانا.

یووه پس از سومین شکست متوالی خود در لیگ، روز پنجشنبه پس از تصمیم برای لغو جریمه 15 امتیازی خود به دلیل فعالیت در نقل و انتقالات غیرقانونی، سوم شد.

با این حال، آنها منتظر حکم جدیدی از سوی دادگاه تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) هستند تا ببینند آیا مجازات جدیدی برای آنها صادر خواهد شد، تصمیمی که تأثیر زیادی در رقابت سری آ برای لیگ قهرمانان خواهد داشت.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس گفت: ما خوب بازی کردیم اما یک گل واقعا احمقانه دریافت کردیم.

دقیقه 93 است که برای دفاع باید جسد در محوطه جریمه داشته باشید.

– درام اواخر –

یووه فکر می کرد که امتیازات را برای خود ربوده است که آنخل دی ماریا تعویضی یک تلاش انفرادی درخشان را در 8 دقیقه باقی مانده به ثمر رساند، اما داور مایکل فابری پس از آن خطا روی استانیسلاو لوبوتکا را که یووه متقاعد شده بود تکل خوبی بود، رد کرد.

در آن زمان، ویکتور اوسیمن باید ناپولی را در یکی از سه موقعیت طلایی که در نیمه دوم از دست داد، پیش می‌برد.

او ابتدا در دقیقه 70 به دنبال کار عالی الماس از بیرون تیرک دروازه را قطع کرد و سپس یک موقعیت عالی را مستقیماً روی وویچیچ شچسنی از کرنر ارسال کرد.

سپس سه دقیقه بعد هواداران میهمان سر خود را در دست گرفتند، زمانی که اوسیمهن به طرز درخشانی توسط جیووانی دی لورنزو تغذیه شد، اما تنها توانست پایان فاصله نزدیک او را از بالای دروازه شکست دهد.

با این حال، پس از اینکه دی ماریا یک گل دیگر برای بیرون آمدن توپ از بازی به ثمر رساند و اوسیمهن در هنگام تمیز کردن دروازه اشتباه کنترل کرد، راسپادوری ظاهر شد تا ناپولی را به یک بازی بالقوه از تحقق رویای نسلی از هواداران برساند.

– دوبل لئو و لوکاکو –

رافائل لئو و روملو لوکاکو هر دو به گل رسیدند زیرا غول های میلان چند روز پس از برگزاری دربی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بر لچه و امپولی پیروز شدند.

لائو با نمایش خیره‌کننده‌اش که روز سه‌شنبه ناپولی را از اروپا حذف کرد، اولین گل‌های خانگی خود از نوامبر را در پیروزی 2-0 میلان در رده پنجم مقابل لچه به ثمر رساند و در دقیقه 40 در سن سیرو با ضربه سر مقابل لچه. در حالی که 15 دقیقه باقی مانده است، بازی دوم را به زمین برگشت و به خانه برگشت.

لیائو پس از رساندن آمار خود در لیگ به 12 گفت: “من قبل از بازی به این فکر می کردم که باید گل بزنم زیرا مدت زیادی از حضورم در اینجا می گذرد.”

شاگردان استفانو پیولی با تفاضل گل پس از رم که دوشنبه شب در آتالانتا حضور دارند، خارج از موقعیت های لیگ قهرمانان هستند.

میلان نیز پس از پیروزی 3-0 خود در امپولی که به لطف دو گل خوب در نیمه دوم توسط لوکاکو، اولین گل او در لیگ از بازی آزاد از روز اول فصل، به دست آمد، دو امتیاز جلوتر از اینتر است.

لوکاکو که حمله دیرهنگام لائوتارو مارتینز را نیز ایجاد کرد، سپس FIGC را که محرومیت یک بازی خود را به دلیل اخراج در بازی اول نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا با یووه لغو کرد، به عنوان “گامی رو به جلو برای فوتبال ایتالیا” مورد ستایش قرار داد. قبل از اخراج مورد آزار نژادی قرار گرفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله