“راجینیکانث و روتوراج گایکواد…”: هاربهاجان سینگ تشابهاتی را ترسیم می کند. شباهت ها عجیب و غریب

راجینیکانث و روتوراج گایکواد© توییتر

در طول چند فصل گذشته، روتوراج گایکواد به عنوان یک مجری برتر برای چنای سوپر کینگز تحت رهبری MS Dhoni ظاهر شده است. در لیگ برتر هند (IPL) 2023 او در حال حاضر در میان برترین گلزنان دو نیم قرن در چهار مسابقه گلزنی کرده است. با این حال، او نتوانست گل بزرگی را در روز چهارشنبه مقابل راجستان رویالز به ثمر برساند و در یک بازی خانگی در استادیوم MA Chidambaram با نتیجه 8 شکست خورد. در طول مسابقه، هند اسپین گریت هاربهاجان سینگ تشابهاتی را بین بازیگر سوپراستار راجینیکانث و گایکواد ترسیم کرد. و شباهت ها عجیب بود.

هاربهاجان سینگ هنگام اظهار نظر در مورد مسابقه CSK و RR در روز چهارشنبه گفت: “Ruturaj Gaikwad و Rajinikanth قربان. آنها نام خانوادگی یکسانی دارند. هر دو ماهاراشتریایی هستند و هر دو در چنای محبوب هستند.”

نام اصلی راجینیکانت شیواجی رائو گایکواد است و اجدادش اهل ماهاراشترا هستند.

در مورد مسابقه، جوس باتلر، بازکننده RR دقیقاً در رویکرد خود ویرانگر نبود، اما با این حال نیم قرن هجدهم از دوران حرفه‌ای خود در IPL را مدیریت کرد، زیرا راجستان رویالز در مقابل چنای سوپر کینگز، امتیاز مناسب 175 برای 8 را به ثبت رساند.

در حالی که رویال ها پس از 15 اور 135 برای 4 بازی بودند، پنج اور آخر آنطور که انتظار می رفت بازدهی نداشت و تنها 40 ران اضافه شد و چهار ویکت در این روند از دست رفت.

Ravindra Jadeja (2/21 در 4 اور) طبق معمول روی سطحی تهدیدآمیز بود که به اسپینرها کمک کرد، حتی زمانی که باتلر در 36 توپ 52 خود سه شش ضربه بزرگ زد. او با دودوت پادیکال (38 توپ از 26 توپ)، که پس از مبارزاتش در مقابل پادشاهان پنجاب، به حالت اولیه خود بازگشته بود، یک جایگاه خوب در ویکت دوم 77 ران داشت.

در پایان، شیمرون هتمایر (30 توپ از 18 توپ) همیشه به عنوان یک تمام کننده تاثیرگذار بود در حالی که توشار دشپنده (2/37) تنها 8 ران در اور بیستم انجام داد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله