راجستان رویالز XI مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا ریان پاراگ جایگاه خود را حفظ خواهد کرد؟

ریان پاراگ 7 برابر دهلی کپیتالز اخراج شد© AFP

راجستان رویالز در بازی آتی خود در IPL 2023 در روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram، چنای به مصاف Chennai Super Kings می‌رود. راجستان رویالز پس از شکست دهلی کپیتالز با 57 ران در درگیری قبلی خود به این دیدار خواهد آمد. در چند بازی گذشته، بازیکن ریان پاراگ مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا او برخی از عملکردهای زیر را ارائه کرده است. از آنجایی که Dhruv Jurel ارزش خود را با نمایشی درخشان با خفاش ثابت کرده است، جالب است که ببینیم آیا مدیریت تیم به جای ریان با او همراه خواهد شد یا خیر.

جفت پویا و پویای افتتاحیه راجستان رویالز متشکل از جوس باتلر و یاشاسوی جیسوال با یک “آزمون چرخش” با کیفیت در زمین دشوار Chepauk روبرو خواهند شد، زمانی که آنها را با برخی از توییکرهای با فرمت کوتاه در سطح جهانی در ترکیب CSK قفل می کنند.

کاپیتان توپ سفید انگلیس و شریک هندی جوانش هر دو نیم قرن گلزنی کرده اند و آن هم با نرخ ضربات سالم – 180.95 برای باتلر و 164.47 برای جیسوال.

اما در سه بازی که رویالز تا به حال انجام داده است، دو بازی در گواهاتی بودند، که صاف ترین عرشه در بین تمام سالن ها بود. پیست حیدرآباد نیز به نفع باترها بارگیری شد.

و ناگهان به چنای می آیند، جایی که توپ می تواند چنگ بزند و همچنین با پیشرفت مسابقه کندتر می شود. پرتاب همیشه یک عامل مهم در چنای است زیرا تعقیب هر چیزی بالاتر از 170 تا 175 می تواند یک پیشنهاد مخاطره آمیز باشد.

XI پیش بینی شده RR در مقابل CSK:یاشاسوی جیسوال، جوس باتلر، سانجو سامسون (ج/هفته)، دودوت پادیکال، دهروو جورل/ریان پاراگ، شیمرون هتمایر، جیسون هولدر، راویچاندران اشوین، ترنت بولت، کی‌ام آصف، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله