راجستان رویالز XI در مقابل لاکنو سوپر غول‌ها، IPL 2023 را پیش‌بینی کرد: آیا RR به حمایت از ریان پاراگ ادامه خواهد داد؟

راجستان رویالز برای بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز چهارشنبه در زمین خانگی خود، استادیوم ساوای منسینگ، جیپور میزبان سوپر جاینتز لاکنو است. برترین های جدول پس از شکست دادن گجرات تایتان با سه ویکت به این درگیری خواهند آمد. گجرات مجموعاً 177 بر 7 را در 20 اور ثبت کرده بود و در حین تعقیب، RR ستاره بازهای خود را به ترتیب با 0 و 1 از دست داد. با این حال، کاپیتان سانجو سامسون (60) و شیمرون هتمایر (56*) ضربات برنده بازی کردند و تیم خود را با چهار توپ خالی به پیروزی رساندند.

باتر ریان پاراگ بار دیگر نتوانست عملکرد امیدوارکننده ای ارائه دهد زیرا برای 5 بازی اخراج شد. این احتمال وجود دارد که مدیران تیم او را برای بازی مقابل LSG نیمکت نشین کنند.

RR دارای ترکیب ضربتی قدرتمندی با بازیکنانی مانند Yashasvi Jaiswal، Jos Buttler و Sanju Samson است که تضمین می‌کند که تیم شروع خوبی داشته باشد و در پاورپلی به اندازه کافی دوندگی داشته باشد.

در حالی که باتلر با 204 دوش بیشترین گلزن آنها بوده است، جیسوال در طول 136 ران خود تا کنون در IPL به 149.45 رسیده است.

و هنگامی که این دو روز دیگر مقابل GT شکست خوردند، کاپیتان سامسون به این موقعیت دست یافت و تیم را با 32 توپ 60 نجات داد در حالی که شیمرون هتمایر وست هند کار را با توپ 26 56 تکمیل کرد.

Devdutt Padikkal نیز کمئوهایی را ارائه کرده است، اما Ryan Parag نتوانسته است از فرصت ها استفاده کند.

RR همچنین دارای اسپینرهای باکیفیتی است که سه گانه یوزوندرا چاهال، آدام زامپا و راویچاندران اشوین زندگی را برای مخالفان سخت کرده است.

XI پیش بینی شده RR در مقابل LSG:جوس باتلر، یاشاسوی جایسوال، سانجو سامسون (به همراه)، دودوت پادیکال، شیمرون هتمایر، دهروو جورل، راویچاندران آشوین، ترنت بولت، آدام زامپا، ساندیپ شارما، یوزوندرا چاهال

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله