راجر فدرر اتفاقی را فاش کرد که طرفدار او را با رافائل نادال اشتباه گرفت

راجر فدرر، بزرگ تنیس، یک اتفاق خنده‌دار را فاش کرد که یکی از هواداران اخیراً بازیکن افسانه‌ای سوئیسی را با رافائل نادال قهرمان 22 گرند اسلم اشتباه گرفته است. فدرر هنگامی که به سوالاتی در توییتر پاسخ داد، طرفداران تنیس را در سراسر جهان به جنون رساند. برخی از هواداران در مورد رقابت او با رافائل نادال سوال کردند. این دو بازیکن بزرگ برای حدود 15 سال بزرگترین رقبای یکدیگر بودند، اما توانستند در طول دوران حرفه ای برجسته خود پیوند دوستانه ای را حفظ کنند.

در یک تعامل مجازی پس از اینکه یکی از طرفداران تنیس از فدرر پرسید که آیا او را با شخص دیگری اشتباه می گیرند، قهرمان 20 گرند اسلم حادثه اخیر در فرمول 1 را به یاد آورد که در آن یکی از طرفداران از او درخواست عکسی کرد که او را با عنوان “آقای” خطاب می کرد. نادال. وقتی فدرر او را تصحیح کرد، هوادار بدون اینکه عکسی با ستاره سوئیسی کلیک کند، آنجا را ترک کرد.

“روز پیش در فرمول 1 اتفاق افتاد. مردی پرسید “آیا می توانم با شما عکسی داشته باشم آقای نادال؟” من به او گفتم که من آقای نادال نیستم. او عذرخواهی کرد و بدون گرفتن عکس رفت.” قهرمان اسلم توییت کرد.

سال گذشته در ماه دسامبر، فدرر یک اتفاق را فاش کرد که در آن اجازه ورود به ویمبلدون، همان تورنمنت گرند اسلم که در آن 8 عنوان کسب کرده بود، از سوی هر بازیکنی، ممنوع شد. قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم به دلیل همراه نداشتن کارت عضویت توسط نگهبان متوقف شد.

در یکی از قسمت‌های برنامه The Daily Show، هنگامی که تروور نوآ مجری از او درباره این حادثه پرسید، استاد سوئیسی گفت: “وقتی برنده ویمبلدون می‌شوی، به طور خودکار عضو می‌شوی. بنابراین، من می‌گویم: “نه، ندارم. کارت عضویت من اما من عضو هستم و فقط فکر می کنم کجا می توانم وارد شوم، و او گفت: “آره، اما تو باید عضو بشی.” می توانم وارد شوم، و او گفت: “طرف مقابل، اما تو باید عضو شوی.”

هنگامی که بازیکنی برنده ویمبلدون می شود، بلافاصله به عضویت باشگاه تنیس و کروکت روی چمن سراسر انگلستان (ALTEC) می شود، شاهکاری که فدرر هشت بار انجام داده است. “بنابراین، من برای آخرین بار به او نگاه می کنم و بسیار متاسفم، نمی توانستم باور کنم و هنوز هم نمی توانم باور کنم که این را گفتم…و چون هنوز در مورد آن احساس بدی دارم. به او نگاه می کردم و می گویند: “من هشت بار این مسابقات را برده ام. لطفا باور کنید من عضو هستم!” او افزود.

آخرین مسابقه قهرمان 20 گرند اسلم، بازی دوبل با دوست و رقیب دیرینه رافائل نادال در جام لیور سال گذشته بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله