رئیس ICC، گرگ بارکلی، مدیر عامل شرکت جف آلاردیس با نجم ستی، رئیس PCB در لاهور برای بحث در مورد بن بست جام جهانی دیدار خواهند کرد.

تصویر فایل نجم ستی© توییتر

گرگ بارکلی، رئیس ICC و جف آلاردیس، مدیر عامل، با نجم ستی، رئیس هیئت کریکت پاکستان در مقر هیئت مدیره لاهور دیدار خواهند کرد تا در مورد مسائل مربوط به حضور تیم ملی خود در جام جهانی ODI هند که از 5 اکتبر آغاز می شود، گفتگو کنند. ستی همچنین با سلمان نصیر، مدیر ارشد اجرایی PCB و دیگر مقامات ارشد هیئت مدیره دیدار خواهد کرد. در حال حاضر، ستی موضع PCB را حفظ کرده است که اگر هند برای جام ملت های آسیا به پاکستان نیاید، آنها همچنین خواستار برگزاری بازی های خود در بنگلادش خواهند شد.

بارکلی و آلاردیس مایلند تصویر واضح تری داشته باشند و همچنین از بن بست با توجه به این موضوع عبور کنند زیرا بازی هند و پاکستان در داکا تبلیغ بسیار بدی نه تنها برای BCCI بلکه برای بدنه جهانی خواهد بود.

این منبع داخلی PCB ادعا کرد که سریلانکا، بنگلادش، افغانستان و حتی نپال همگی به شاه اعلام کرده‌اند که برای انجام چند بازی در پاکستان مشکلی ندارند، در حالی که بقیه رویداد باید در سپتامبر در سریلانکا برگزار شود.

بارکلی برای اولین بار از پاکستان بازدید خواهد کرد، اگرچه آلاردیس از زمان تصدی مسئولیت در ICC، بارها به لاهور رفته است. بارکلی اولین رئیس ICC خواهد بود که از زمان سفر ری مالی رئیس ICC در سال 2008 به پاکستان سفر می کند.

این همچنین اولین بار از اکتبر 2004 خواهد بود که هر دو مقام ارشد ICC در مقر PCB حاضر می شوند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله