رئیس BCCI ، سوراو گانگولی فاش کرد که در چهار و نیم ماه گذشته 22 آزمایش COVID-19 انجام داده است


رئیس BCCI و کاپیتان سابق هند Sourav Ganguly روز سه شنبه نشان داد که وی در چهار ماه و نیم گذشته 22 آزمایش COVID-19 را انجام داده است ، در حالی که سعی در تعهدات حرفه ای خود در میان همه گیر شدن همه گیر داشت. گنگولی با انجام مسابقات لیگ برتر هند در امارات از اواسط سپتامبر تا اوایل نوامبر مشغول بود. گنگولی گفت: “باید به شما بگویم كه من در چهار و نیم ماه گذشته 22 بار آزمایش كرده ام و حتی یك بار هم مثبت نبوده ام.

اخبار

“… من نزد والدین مسن می مانم و به دبی سفر کرده ام و در قسمت اولیه ، بسیار نگران شدم ، نه فقط برای من ، بلکه جامعه ، شما نمی خواهید آن را به شخص دیگری گسترش دهید زیرا مردم به دنبال به شما بستگی دارد. “

رئیس هیئت مدیره همچنین در مورد تور پر هیاهوی تیم ملی استرالیا صحبت کرد که دوره قرنطینه خود را روز سه شنبه در سیدنی به پایان رساند.

هند تور خود در استرالیا را با اولین ODI در 27 نوامبر در زمین کریکت سیدنی آغاز می کنند.

“… بازیکنان متناسب و خوبی هستند ، استرالیا نیز موارد زیادی به COVID ندارد ، مرزها برای مدتی بسته بودند … آنها هنوز هم در سفرهای بین المللی بسیار بسیار تنگ هستند ، شما باید انجام دهید رئیس BCCI گفت: 14 روز قرنطینه سخت ، بنابراین پسران آماده ورود به زمین هستند.

گانگولی گفت که به تیم BCCI خود بخاطر تهیه IPL موفق بسیار افتخار می کند ، که امیدوار است برای نسخه بعدی به هند بازگردد. این رویداد به دلیل همه گیری همه گیر امسال به امارات متحده عربی منتقل شد.

وی گفت: “ما حدود 400 نفر در این حباب زیستی اقامت داشتیم ، 30-40 هزار آزمایش در طی دو ماه و نیم برای اطمینان از سلامت و سلامت همه اتفاق افتاده است.”

وی گفت: “… این یک تورنمنت برای هند است. مردم در مورد موفقیت IPL صحبت کردند ، من به همه آنها گفتم که شما باید در هند باشید تا ببینید IPL برای هند چیست.”

گنگولی در مورد ازسرگیری کریکت بین المللی و داخلی در این کشور صحبت کرد و گفت انگشتان دست خود را به حالت ضربدری نگه می دارد.

وی گفت: “فصل داخلی ما خیلی زود آغاز می شود. انگلیس برای چهار مسابقه تست ، سه ODI و پنج T20 تور هند را تجربه می کند ، داشتن دو جانبه بسیار آسان تر است زیرا تعداد افراد کمتر است.”

تبلیغ شده

وی گفت: “وقتی به 8 تیم ، 9 تیم ، 10 تیم می رسد ، کمی دشوارتر می شود … ما باید وضعیت را مدام ارزیابی کنیم … بسیاری از آنها در مورد موج دوم صحبت می کنند”.

وی گفت: “من در بمبئی و دهلی شنیدم ، تعداد آنها بالا رفته است ، بنابراین ما باید کمی مراقب باشیم و مطمئن شویم که همه چیز مرتب است ، بنابراین ما آن را کنترل خواهیم کرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله