رئیس جمهور موقت بارسلونا گفت: آیا لیونل مسی فروخته می شد؟

رئیس جمهور موقت بارسلونا گفت: آیا لیونل مسی فروخته می شد؟

لیونل مسی سعی کرد در تابستان از بارسلونا مهندسی کند اما در نهایت ماندن بود.© خبرگزاری فرانسه


کارلس توسکتس ، رئیس موقت بارسلونا روز پنجشنبه گفت که او در تابستان لیونل مسی ستاره آرژانتینی را می فروخت. مسی سعی کرد تابستان امسال بارسلونا را ترک کند و عقب نشینی نکند. او می تواند در ژانویه با باشگاه های دیگر صحبت کند و هنگامی که قراردادش در ژوئن به پایان می رسد ، به طور رایگان ترک می کند ، انتظار می رود منچسترسیتی برای جلب این بازیکن 33 ساله در خارج از کمپ نو تلاش مجدد کند. توسکتس به رادیو Rac1 کاتالونیا گفت: “از نظر اقتصادی ، من مسی را در این تابستان می فروختم. از نظر اقتصادی ، مطلوب بود.”

اخبار

توسکتس در پاسخ به این س askedال که انتقال احتمالی شما چه پیشنهادی دارد ، گفت: “لالیگا سقف های حقوقی را اعمال می کند و این به ما کمک می کند.”

توسکت ، که پس از استعفای ژوزپ ماریا بارتومئو در ماه اکتبر ، به عنوان رئیس جمهور موقت به عهده گرفت ، اما بازگشت نیمار از پاری سن ژرمن به بارسلونا را رد کرد.

“اگر او به عنوان نماینده آزاد بیاید ، این می تواند م workثر باشد ، اما اگر ما فروش نگذاریم ، قادر به جذب نیرو نخواهیم بود. مگر اینکه رئیس جمهور بعدی (که در 24 ژانویه انتخاب خواهد شد) امکان پذیر نخواهد بود معجزه ای در دستان اوست. “

توسکتس افزود ، وضعیت مالی بارسا “نگران کننده ، بسیار بد ، اما با امید” بود.

تبلیغ شده

وی گفت: “ما قادر به پرداخت حقوق در ماه ژانویه نخواهیم بود.”

“در ژانویه ، به بازیکنان مبلغی پرداخت نمی شود ، اما این جدی نیست. بازیکنان دو روز پرداخت بزرگ دارند ، در ژانویه و ژوئیه. این پاداش به تعویق افتاده است ، همچنین پاداش عنوان.”

مباحث ذکر شده در این مقاله