دیگو مارادونا در 60 سالگی درگذشت ، برادری ورزشی با ادای احترام واکنش نشان می دهد


دیگو مارادونا ، اسطوره فوتبال آرژانتین ، روز چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت و برادری را به حالت عزاداری در آورد. مارادونا اخیراً پس از عمل جراحی برای از بین بردن لخته لکه مغز ، از بیمارستان مرخص شد. سخنگوی وی به خبرگزاری فرانسه گفت که وی به دلیل حمله قلبی درگذشت. اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) در توییتی ابراز ناراحتی کرد. AFA در توییتر خود نوشت: “اتحادیه فوتبال آرژانتین ، از طریق رئیس خود كلاودیو تاپیا ، عمیق ترين غم و اندوه خود را برای مرگ افسانه ما ، دیگو آرماندو مارادونا ابراز می دارد. شما همیشه در قلب ما خواهید بود.”

اخبار

“امروز من با یک دوست خداحافظی می کنم و جهان با یک نبوغ ابدی خداحافظی می کند. یکی از بهترین ها. یک شعبده باز بی نظیر. او خیلی زود می رود ، اما میراثی بدون محدودیت و خلا را ترک می کند که هرگز پر نخواهد شد. صلح ، آس. شما هرگز فراموش نخواهید شد ، “کریستیانو رونالدو نوشت.

“چه خبر ناراحت کننده ای است. من یک دوست بزرگ را از دست دادم و جهان یک افسانه را از دست داد. هنوز چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد ، اما در حال حاضر ، خدا به اعضای خانواده قدرت بدهد. یک روز ، امیدوارم که بتوانیم در آسمان با هم توپ بازی کنیم ، “پله ، اسطوره فوتبال برزیل نوشت.”

هری کین از انگلیس نوشت: “از ملاقات با وی ممتاز است.”

فوتبالیست هند CK Vineeth در توییتر خود ادای احترام به این افسانه را اعلام کرد.

برای همیشه در قلب ما ، سوپرلیگ هند را روی دسته توییتر خود نوشت.

مارادونا در کنار پله برزیل به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران شناخته می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله