دیگو مارادونا بعد از جراحی بیمارستان را ترک می کند


دیگو مارادونا ، اسطوره فوتبال آرژانتین ، چهار روز پس از عمل جراحی برای از بین بردن لخته خون در مغز ، بیمارستان را ترک کرد و کاروانی از طرفداران آن را تشکیل داد. مارادونا بلافاصله پس از آنكه پزشكش لئوپولدو لوكه به خبرنگاران گفت كه می تواند به خانه خود برود ، با حضور در جمع خبرنگاران و شعارهای هوادارانی كه بیرون از خانه با ماسك از بیمارستان اولیووس در بوینس آیرس خارج شدند ، با آمبولانس صحبت نكرد. پرسنل امنیتی خصوصی قبل از عزیمت آمبولانس ، جداکننده ها را در اختیار داشتند. کاروانی از طرفداران مارادونا پس از اینکه ده ها روز در خارج از کلینیک منتظر ماندند ، آمبولانس را دنبال کردند و عکس هایی از او را در دست داشتند و تشویق آنها را سر می دادند.

اخبار

در یک بنر نوشته شده بود “جاودانه متشکرم”.

لوکه پیش از این عکسی از خود در آغوش گرفتن پیرمرد 60 ساله ، که باندپیچی بر سر داشت ، در اینستاگرام منتشر کرده بود.

انتظار می رود مارادونا به توانبخشی خود در تیگره ، 30 کیلومتری شمال بوینس آیرس ، نزدیک خانه دخترش جیانینا ادامه دهد.

اوایل روز چهارشنبه ، وکیل وی ماتیاس مورلا گفت: “دیگو شاید سخت ترین دوران زندگی خود را پشت سر گذاشته باشد” و اضافه کرد که کشف لخته “که می توانست جان او را بگیرد” یک “معجزه” بود.

مورلا گفت: “آنچه اکنون لازم است اجتماع خانوادگی و احاطه توسط متخصصان بهداشت است.” “با پزشکان و خانواده اش ، دیه گو آنطور که باید خواهد بود: خوشحال”.

– مسائل جدی بهداشتی –

کاپیتان سابق آرژانتین قهرمان جام جهانی روز سه شنبه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت تا لخته ای که بین مغز و جمجمه اش قرار دارد را از بین ببرد.

او در 30 اکتبر به مناسبت 60 سالگی در ورزشگاه Gimnasia y Esgrima ، تیم پریمیرای آرژانتین که مربی آن است ، در طی یک حضور کوتاه حال ناخوشایندی داشت.

به نظر می رسید او در راه رفتن مشکل دارد و برای تماشای بازی تیمش باقی نمی ماند.

روز دوشنبه بعد ، او به بیمارانی در لا پلاتا ، محل استقرار باشگاه منتقل شد ، از علائم کم خونی و کم آبی رنج می برد.

آزمایش ها لخته خون را نشان داد و پس از آن مارادونا به یک کلینیک تخصصی در پایتخت منتقل شد.

مارادونا به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و الکل در 20 سال گذشته سه بار در بیمارستان به دلیل مشکلات جدی بهداشتی بستری شده است – دو مورد از آنها بالقوه کشنده بود.

مارادونا اکنون که فاقد مواد مخدر است ، به الکل وابسته است.

هفته گذشته ، دکتر وی گفته بود که نماد فوتبال به درمان طولانی مدت در یک کلینیک با تخصص های متفاوت از درمان فعلی نیاز دارد.

دختران مارادونا ، دالما ، جیانینا و جانا ، روزانه از وی در کلینیک دیدار کرده اند.

پسر بزرگ وی ، دیگو جونیور ، که در ایتالیا زندگی می کند ، پنجشنبه گذشته در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که آزمایش Covid-19 مثبت است و بنابراین نمی تواند به بوینس آیرس سفر کند.

با توجه به سن مارادونا و مشکلات قبلی سلامتی ، وی در رابطه با بیماری همه گیر ویروس کرونا ، که آرژانتین را به شدت تحت تأثیر قرار داده است ، در معرض خطر قرار دارد.

تبلیغ شده

در هشت ماه گذشته چندین بار در انزوا بوده است و اخیراً پس از آنکه یک محافظ علائم ویروس کرونا را نشان داد مجبور شد در خانه بماند ، اگرچه بعدا آزمایش منفی داشت.

در کنار پله برزیل ، که ماه گذشته 80 ساله شد ، مارادونا به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال در تمام دوران ها شناخته می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله