دیگو مارادونا برای درمان پس از جراحی در بیمارستان باقی می ماند: دکتر


دکتر وی روز پنجشنبه گفت ، دیگو مارادونا ، اسطوره فوتبال آرژانتین ، برای انجام معالجه پس از جراحی برای از بین بردن لخته خون در مغز ، برای چندین روز در بیمارستان باقی می ماند. لئوپولدو لوکه به خبرنگاران گفت: “ما دیدیم که در مرحله بعد از عمل دیگو قسمت های گیجی دارد.” وی گفت: درمانگرانی که مارادونا را معالجه می کنند این رفتار را با علائم ترک ارتباط داده اند و درمان لازم “چند روز” طول خواهد کشید. لوکه جزئیاتی ارائه نکرد ، اما مارادونا سابقه زیادی در اعتیاد به مواد مخدر و الکل دارد.

اخبار

اگرچه وی علناً گفته است كه دیگر از کوكائین استفاده نمی كند ، اما دوستان و گزارش های رسانه ای نشان می دهد وی همچنان معتاد به الكل است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی خارج از کلینیک خصوصی در بوینس آیرس که جراحان سه شنبه شب 80 دقیقه از بین بردن لخته را لک کردند ، برای ارائه ارزیابی خوش بینانه از وضعیت کلی 60 ساله تلاش زیادی کرد.

“دیگو خوب کار می کند. سی تی اسکن خوب بیرون آمد. ما حتی می رقصیدیم. بله ، ما رقصیدیم!” دکتر گفت.

دکتر گفت مارادونا با تشخیص “موافق” است و در کلینیک باقی خواهد ماند.

اوایل روز پنجشنبه ، وی اظهار داشت پزشکان از شرایط بازیکن سابق خوشحال هستند: “او می تواند راه برود ، با من صحبت کند … این خیلی زود است ، اما بهبودی عالی است.”

مارادونا ، برنده جام جهانی ، روز دوشنبه برای انجام یک سری آزمایشات پس از احساس ناخوشی ، به بیمارستان در لا پلاتا – جایی که او مربی تیم برتر پرواز Gimnasia y Esgrima است ، منتقل شد.

با یک اسکن لخته خون مشخص شد و او روز سه شنبه به درمانگاه در یک محله شمالی پایتخت منتقل شد.

هواداران به کلینیک هجوم آورده اند تا بنرهایی را نشان دهند که ستاره در اوج خود است و پیام های حمایت از نماد بیمار را نشان می دهد.

در کنار پله برزیل ، که ماه گذشته 80 ساله شد ، مارادونا به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار شناخته می شود.

‘افسرده’

مارادونا که جمعه 60 ساله شد ، قبلاً از سلامتی رنج می برد. وی از دو حمله قلبی جان سالم به در برد و همچنین به هپاتیت مبتلا شد و تحت عمل جراحی بای پس معده قرار گرفت.

وکیل او ماتیاس مورلا روز چهارشنبه گفت ، قبل از بیمار شدن ، مارادونا افسرده شده بود.

این نماد معروف سریع که در روز جمعه مشکل داشت فقط نیمی از ساعت را در جشن تولد خود می توانست در محل تمرین تیمش بگذراند.

مورلا گفت: “او رفتار عجیبی داشت. او بسیار افسرده بود و درباره خویشاوندان مرده ای که دلش برایشان تنگ شده بود صحبت می کرد.”

تبلیغ شده

وی گفت مارادونا از عمل جراحی “بسیار نگران” است و از لوکه تمجید کرد و افزود که “اگر او لخته را تشخیص نمی داد ، سرنوشت مارادونا فرق می کرد.”

لوکه روز سه شنبه اصرار داشت که این روش “یک عمل معمول” است.

مباحث ذکر شده در این مقاله