دیگو مارادونا استاد فوتبال بود ، نابودی نابهنگام او همه ما را ناراحت کرد: نخست وزیر نارندرا مودی


نخست وزیر نارندرا مودی روز پنجشنبه هنگام ابراز ناراحتی از درگذشت افسانه آرژانتین گفت: دیگو مارادونا استاد فوتبال بود و مرگ نابهنگام او همه ما را ناراحت کرده است. مارادونا روز چهارشنبه پس از حمله قلبی در سن 60 سالگی درگذشت. نخست وزیر مودی در توییتر نوشت: لحظاتی در زمین فوتبال. مرگ نابهنگام او همه ما را ناراحت کرده است. روح او در آرامش باشد. “

اخبار

سایت Goal.com گزارش داده بود ، مارادونا 60 ساله در ابتدای ماه نوامبر چند روز پس از جشن تولدش در بیمارستان بستری شده بود.

مارادونا به دلیل شکایت از خستگی در بیمارستان بستری شد. آزمایشات وی در کلینیک لا پلاتا لخته خونی در مغز مارادونا را نشان داد که بعداً پزشکان فهمیدند با موفقیت جراحی شده است.

طبق گزارشی در سایت Goal.com ، مارادونا نیز از بیمارستان مرخص شد ، اما در ساعات اولیه روز چهارشنبه ، مارادونا دچار ایست قلبی شد و امدادگران در صحنه موفق به احیای وی نشدند.

مارادونا در 16 سالگی کار حرفه ای خود را با آرژانتینوس جونیورز آغاز کرده بود و به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنانی که بازی فوتبال را انجام داده است ، ادامه داد.

تبلیغ شده

او با بوکاجونیورز یک عنوان لیگ را به دست آورد. با بارسلونا ، یک کوپا دل ری ، یک سوپرجام اسپانیا و یک کوپا لالیگا به دست آورد. و با ناپولی ، یک جام یوفا ، دو قهرمانی در لیگ ، یک قهرمانی در کوپا ایتالیا و یک سوپرجام را بالای سر برد.

او با آرژانتین در سال 1986 قهرمان جام جهانی شد ، تورنمنتی که بیش از هر چیز در یک مسابقه با انگلیس در آن برجسته شد. او دو گل به ثمر رساند ، از جمله یک گل با دست خود که به عنوان “دست خدا” در تاریخ ثبت شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله