دیگر قرارهای موقتی وجود ندارد، به کارکنان پشتیبانی تیم کریکت زنان هند قراردادهای بلندمدت پیشنهاد می شود

تیم کریکت زنان هند© AFP

BCCI از رویه انتصاب کارکنان پشتیبانی تیم کریکت زنان هند به صورت موقت کنار گذاشته و در عوض به آنها تماس های طولانی مدت ارائه می دهد. طبق قانون اساسی BCCI، قرار است سرمربی تیم توسط کمیته مشاوره کریکت انتخاب شود در حالی که انتخاب کنندگان کادر پشتیبانی را انتخاب می کنند. با این حال، قاعده مربوط به کادر پشتیبانی تیم زنان – مربی باتینگ، فیلدینگ و بولینگ – در گذشته با انتصاب مربیان از آکادمی ملی کریکت به طور موقت توسط BCCI به طور جدی رعایت نشده است.

یک منبع BCCI به PTI گفت: “به همه مربیان قراردادهای بلندمدت داده خواهد شد و این یک ترتیب موقتی مانند گذشته نخواهد بود. این به تیم ثبات بسیار مورد نیاز را می دهد.”

این تصمیم در جلسه مجازی Apex Council در روز یکشنبه گرفته شد.

از زمان اخراج رامش پوار در ماه دسامبر، تیم کریکت بانوان بدون سرمربی است و حتی در ماه فوریه جام جهانی T20 را بدون سرپرست کادر فنی انجام داد.

تیم زنان بزرگسال هنوز موفق به کسب عنوان جهانی نشده است و ساده کردن روند مربیگری اولین گام در آماده سازی آن برای رویداد بعدی ICC خواهد بود.

حقوق رسانه ای فصل خانگی، اعم از بین المللی و داخلی برای چرخه 2023-2027 نیز بخشی از دستور کار بود، اما هیچ تصمیم مشخصی در مورد این موضوع اتخاذ نشد.

پس از درآمد بادآورده 48390 کرور روپیه از حقوق رسانه ای IPL، BCCI انتظارات زیادی برای حقوق رسانه برای چرخه 2023-2027 خواهد داشت. با ورود Viacom به اکوسیستم کریکت هند، این یک نبرد سه جانبه بین آنها، ستاره و سونی خواهد بود.

BCCI از فروش جداگانه حقوق پخش و دیجیتال برای IPL سود زیادی به دست آورد و انتظار می‌رود که برای بازی‌های بین‌المللی در داخل نیز به دنبال آن باشد. Star برای چرخه قبلی که در 31 مارس به پایان رسید، 6138.1 کرور روپیه پرداخت کرده بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله