دیوید وارنر پس از 108 روز با خانواده دوباره می شود. به عکس مراجعه کنید

دیوید وارنر سرانجام پس از یک دوره 108 روزه به خانواده خود پیوست.© اینستاگرام


دیوید وارنر افتتاح کننده استرالیایی اخیراً از خانواده خود دور بوده و کریکت رقابتی بازی می کند. وارنر تا همین اواخر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) بود و نماینده SunRisers Hyderabad در لیگ برتر هند (IPL) 2020 بود. با این حال ، سرانجام 34 ساله پس از یک دوره 108 روزه به خانواده اش پیوست. وارنر روز پنجشنبه به اینستاگرام رفت تا تصویری از او ، همسر کندیس و دخترانش را به اشتراک بگذارد. “زیر 108 روز سرانجام من با دخترانم برگشتم. ایسلا هنوز در یک عکس گروهی آرام نمی نشیند یا لبخند نمی زند” مکان شاد من @ candywarner1 # خانواده “، در زیرنویس نوشته شده بود.

اخبار

وارنر در مرحله بعدی خانگی مقابل هند در عمل مشاهده خواهد شد. مجموعه ای متشکل از سه ODI ، همان تعداد T20I و چهار مسابقه تست ، از 27 نوامبر آغاز می شود.

دو مسابقه افتتاحیه 50 بیش از حد در سیدنی برگزار می شود و آخرین مسابقه ODI و اولین T20I در کانبرا برگزار می شود.

تبلیغ شده

پس از این عمل ، سیدنی Cricket Ground میزبان T20I های باقیمانده خواهد بود و پس از این به سیدنی بازمی گردد. تیم هند از خدمات روهیت شارما در بازی دراز بازی های دور محدود این مجموعه غافل خواهد شد ، در حالی که کریکت باز هم از ناحیه مصدومیت از ناحیه همسترینگ بهبود می یابد.

چهار مسابقه آزمون در آدلاید ، ملبورن ، سیدنی و بریزبن برگزار می شود. سرپرست تیم هند ، ویرات کهلی ، در پایان اولین آزمون به خانه باز می گردد ، زیرا توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) مرخصی پدری داده شده است. در مورد در دسترس بودن Rohit و سریع بازیگر Ishant Sharma برای این چهار بازی اطمینان وجود ندارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله