“دیوید وارنر و کی‌ال راهول باید از… یاد بگیرند”: هاربهاجان سینگ در ستاره KKR

عکس فایل هاربهاجان سینگ© BCCI/Sportzpics

هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هند، گفت که وابستگی پادشاهان پنجاب به کاپیتان شیخار داوان یک نگرانی بزرگ است و بقیه بازیکنان باید مسئولیت آن را بپذیرند اگر مجبور شوند به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در IPL در حال انجام ظاهر شوند. داوان بخش اعظمی از ران‌ها را به ثمر رسانده است و 233 را در چهار اینینگ به دست آورده است که 99 ران بالاترین امتیاز را به دست آورده است زیرا PBKS تاکنون دو برد و دو باخت را تحت کاپیتانی خود کسب کرده است.

با این حال، داوان آخرین بازی خود را به دلیل آسیب دیدگی شانه از دست داد و سام کوران، کاپیتان ایستاده، تیم را به پیروزی در برابر لاکنو سوپر جاینتز هدایت کرد. هاربهاجان به Star Sports Cricket Live گفت: «به نظر می‌رسد که تیم پنجاب تا حد زیادی به کاپیتان خود، شیخار داوان در بخش ضربه‌زنی وابسته است و این یک نگرانی است.

“در حالی که بسته به یک بازیکن، شما می توانید دو یا سه مسابقه را برنده شوید، اما نمی توانید در مسابقاتی مانند IPL برنده شوید. بقیه بازیکنان پنجاب باید از کاپیتان خود حمایت کنند و اگر می خواهند به جلو بروند، مسئولیت را بر عهده بگیرند.” هاربهاجان همچنین از ونکاتش ایر، بازیکن نایت سوار کلکته، که اولین قرن IPL را به خاطر حق رای خود در 15 سال پس از برندون مک کالوم انتقاد کرد، تمجید کرد.

او گفت: “ونکاتش ایر بازیکن خاصی است و این را با اولین قرن TATA IPL خود ثابت کرد. باتترهایی مانند دیوید وارنر و کی ال راهول باید چند چیز را از دوران او بیاموزند.”

ایر نه تنها پس از سقوط یک ویکت اولیه تیمش را تقویت کرد، بلکه دوش هایی با نرخ ضربه بیش از 200 گل زد. PBKS با رویال چلنجرز بنگلور روبرو خواهد شد، در حالی که KKR روز پنجشنبه به مصاف دهلی کپیتالز می رود.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله