دیوید وارنر بیرون! سونیل گاواسکار می‌خواهد این ستاره هندی کاپیتان پایتخت دهلی نامیده شود

دهلی کپیتالز سانرایزرز حیدرآباد را با 7 ران شکست داد© BCCI

دهلی کپیتالز دومین برد خود در IPL 2023 را پس از شکست سان رایزرز حیدرآباد در روز دوشنبه به ثبت رساند. DC با انتخاب خفاش، مجموع کم 144/9 را در 20 اور ارسال کرد. بعداً علیرغم اینکه مایانک آگاروال و هاینریش کلاسن به ترتیب 49 و 31 ران به ثمر رساندند، SRH به 137/6 محدود شد. برای دی سی، آکسار پاتل بازیگر ستاره بود زیرا او نه تنها 34 ران با چوب به ثمر رساند، بلکه ارقام 2/21 را نیز با توپ به ثبت رساند. این بازیکن همه کاره جدا از کسب جایزه بهترین بازیکن مسابقه، تمجیدهای زیادی از سراسر جهان دریافت کرده است.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند نیز از تمجید از آکسار ابایی نداشت و از او حمایت کرد تا به جای دیوید وارنر، کاپیتان دی سی باشد.

گاواسکار که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “من معتقدم آکسار پاتل باید به عنوان کاپیتان دهلی کپیتالز منصوب شود. او بازیکنی صادق است. او در ریتم خوبی است. تیم هند می تواند از این که او به عنوان کاپیتان این فرنچایز معرفی شود، سود ببرد. همه این کارها باید در درازمدت انجام شود.”

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، تلاش همه جانبه واشنگتن ساندار بی نتیجه ماند زیرا سانرایزرز حیدرآباد هوای سختی را برای تعقیب و گریز پایین تر از حد نصاب انجام داد تا با هفت ران به دهلی کپیتالز سقوط کند، سومین شکست متوالی آنها در IPL، روز دوشنبه.

ساندار (4-0-28-3) و بوونشوار کومار (4-0-11-2) در نیمه اول بازی، ضعف‌های تیم دهلی کپیتالز را آشکار کردند تا پس از انتخاب دیوید وارنر، آنها را به 144/9 محدود کند. خفاش کردن

اما یک رویکرد ضربتی غیرقابل توضیح که در آن SRH هرگز به دنبال تسلط نبود، منجر به سقوط آنها شد زیرا آنها به 137/6 محدود شدند.

این شکست باعث می‌شود که سان‌رایزرز با تنها دو برد از هفت بازی در رده نهم جدول امتیازی قرار بگیرد. علیرغم پیروزی در این مسابقه، پایتخت دهلی همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ باقی ماند.

در حالی که مرحله لیگ فصل به نیمه رسیده است، هر دو SRH و DC برای ادامه رقابت در پلی آف باید یک رشته نتایج مثبت به دست آورند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله