دیه گو مارادونا 60 ساله درگذشت ، ویرات کوهلی ادای احترام به بزرگ آرژانتینی کرد

دیگو مارادونا روز چهارشنبه در سن 60 سالگی در آرژانتین درگذشت.© خبرگزاری فرانسه


دیگو مارادونا ، اسطوره فوتبال ، روز چهارشنبه در سن 60 سالگی در آرژانتین بر اثر حمله قلبی درگذشت و ادای احترام از سرتاسر کره زمین برای بزرگ آرژانتینی انجام شد. کاپیتان هند ویرات کوهلی در توییتر خود به ادای احترام به دیگو مارادونا پرداخت و او را “یک نبوغ واقعی” خواند. ویرات کوهلی در توئیتی نوشت: “RIP دیگو مارادونا. او شیوه انجام بازی زیبای فوتبال را تغییر داد. نبوغ واقعی”. سونیل چتری ، ستاره فوتبال هند ، نیز در توییتر به سوگواری مارادونا پرداخت. سونیل چتری در توئیتی نوشت: “این مرد ما را ترک کرده است. جادوگری ، جنون و افسانه های او هرگز نخواهد شد. # مارادونا.”

اخبار

کاپیتان برنده جام جهانی آرژانتین که به همراه پله برزیل به عنوان یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ شناخته می شود ، در اوایل این ماه تحت عمل جراحی مغز قرار گرفت ، در اثر حمله قلبی درگذشت.

رئیس جمهور آلبرتو فرناندز بلافاصله سه روز عزای ملی را در این کشور آمریکای جنوبی اعلام کرد.

پله و مارادونا که اغلب برای کسب عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ رقابت می کنند ، در ماه گذشته تولد خود را به ترتیب جشن گرفتند: به ترتیب 80 و 60 سالگی.

پله آرزو کرده بود که مارادونا روز تولدش در 30 اکتبر ، خوب بنویسد و نوشت: “سفرت طولانی باشد و همیشه لبخند بزنی و من را هم لبخند بزن!”

به همین ترتیب مارادونا یک هفته قبل هشتادمین سالگرد پله را تبریک گفته بود و به آنچه “ادای احترام جهانی به پادشاه” خواند ، پیوست.

تبلیغ شده

این بازیکن برزیلی و آرژانتینی به طور مشترک توسط فیفا در سال 2000 به عنوان بهترین بازیکن قرن 20 معرفی شدند.

(با ورودی های AFP)

مباحث ذکر شده در این مقاله