“دو رایانه شخصی وجود دارد، یکی پریانکا چوپرا، دیگری …”: نظر خنده دار راوی شاستری هنگام ستایش ستاره هند

تصویر فایل مربی سابق تیم کریکت هند راوی شاستری© توییتر

سرخپوستان بمبئی تحت رهبری روهیت شارما روز سه شنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 با تیم پایتخت دهلی به رهبری دیوید وارنر روبرو شدند. پس از انتخاب اول کاسه، کاسه‌زن‌های MI در فواصل منظم با ضربه‌های DC گرما را احساس می‌کردند. پیوش چاولا کهنه کار اسپینر، منتخب بولرهای MI بود که 3/22 را گرفت و پوست سر او شامل مانیش پاندی، رومان پاول و لالیت یاداو بود. راوی شاستری، سرمربی سابق هند، با ستایش از او، در حین اظهار نظر در استار اسپورت، اظهار نظر خنده‌داری کرد. او گفت: «قبلاً می‌گفتیم فقط دو رایانه شخصی وجود دارد، یکی پیوش چاولا و دیگری پریانکا چوپرا.

پیش از این، روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و تصمیم گرفت ابتدا در برابر دهلی کپیتالز در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در ورزشگاه آرون جیتلی در روز سه‌شنبه، کاسه بازی کند. هر دو تیم به دنبال اولین پیروزی خود در این فصل هستند. دهلی سه از سه باخت، در حالی که بمبئی دو از دو شکست خورده است. روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، گفت که او تصمیم گرفت ابتدا توپ زنی کند، زیرا در دو مسابقه اول، آنها خوب بازی نکردند.

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی در زمان بازی گفت: “ما اول کاسه بازی می‌کنیم. ما در 2 بازی اول ضربه زدیم و به اندازه کافی خوب کار نکردیم. زمین به نظر خشک است و احتمالاً کمی تغییر می‌کند و ممکن است شبنم نیز رخ دهد. یک فاکتور امشب. ما رایلی مردیت را به جای استابز گرفتیم. تغییر دیگر در مورد تأثیر روی بازیکنان است. خواهیم دید که چگونه پیش می رود. وقتی چیپ ها پایین می آیند، باید بازیکنان ارشد بایستند. Jofra Archer در دسترس نیست. “

ما هم همین کار را می‌کردیم. برای من، یافتن یک ریتم است و به‌عنوان کل گروه باید سخت‌تر کار کنیم و تیزتر شویم. تغییر اجباری گرفتیم، خلیل احمد مجروح شد و یاش ذول را به جای او گرفتیم. دیوید وارنر، کاپیتان دهلی کاپیتالز، گفت: همه پسرها در حال آماده شدن هستند، ما باید خود را با شرایط تطبیق دهیم و آماده باشیم تا جلوی زمین بازی کنیم.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله