دومین T20I: “من امشب به AB de Villiers پیامک می دهم” ، بعد از اسکوپ شات در مقابل استرالیا می گوید: “امشب به AB de Villiers پیامک می دهم”


پیرات شش ویکت هند مقابل استرالیا در دومین T20I در Cricket Ground سیدنی صحبت کرد ، ویرات کوهلی شوت آب دهان خود را به شخص دیگری نزدیک کرد جز دوست نزدیک و هم تیمی سلطنتی Challengers Bangalore (RCB) ، AB de Villiers. کهلی ، در جریان تشریفات بعد از بازی ، کهلی فاش کرد: “این در واقع یک شلیک AB بود! من به هاردیک گفتم ، تای انتظار چنین چیزی را نداشت و او گفت که او هم چنین نکرد.” هند با شش ویکت استرالیا را شکست داد و در نتیجه سری T20I را نیز مهر و موم کرد. در حالی که هدف 195 دوش استرالیا را تعقیب می کرد ، کوهلی در 15 امین دروازه اند وی تای را با شوت De Villiers بازی کرد.

اخبار

پیسر یک زایمان کامل را انجام داد و کوهلی روی یک زانو پایین آمد و آن را روی یک پای خوب برای شش شش با شکوه پیمود. این ضربه همه را متعجب کرد زیرا این یک ضربه خیلی معمولی نبود که تماشاگران به دیدن بازی کاپیتان هند عادت کنند.

کوهلی افزود: “من امشب به AB پیام می دهم ، ببین چه نظری دارد.”

کوهلی و دی ویلیرز همچنین هم تیمی تیم Royal Challengers Bangalore (RCB) هستند.

کاپیتان هند در ابتدا پیروزی را بدست آورد و انتخاب شد. متیو وید دومین نیمه قرن T20I خود را به ثمر رساند تا استرالیا را با قدرت 194 به ثمر برساند و پنج بار از 20 برد. هند در حالی که دست به شکار زد ، یک تلاش تیمی باورنکردنی انجام داد و شیخار داوان یک نیم قرن را گرفت. کوهلی 40 گل از 24 توپ را به ثمر رساند ، در همین حال هاردیک پاندیا با شش پیروزی در مسابقه ، نقش نهایی را به عهده گرفت.

کوهلی از تلاش کلی تیمش حتی با غیبت روهیت شارما و جاسپریت بومرا استقبال کرد. وی همچنین احساس می کند تجربه IPL تیمش یک دارایی اضافه شده است.

وی گفت: “همه اخیراً حداقل 14 بازی انجام داده اند – بنابراین آنها می دانند كه چه برنامه ای دارند”.

پاندیا با یک ضربه ناکام 42 ضربه از 22 توپ را شکست داد. کهلی با سلام و احترام به همه کارها ، کوهلی گفت: “آمدن هاردیک به تیم در سال 2016 توانایی خالصی بود. او استعداد بالایی دارد. و حالا او فهمید که این زمان اوست ، 4-5 سال آینده ، آن بازیکن قابل حمل است که می تواند برنامه های شما درست است و من از دیدن آن خوشحالم. “

تبلیغ شده

در همین حال ، کاپیتان از دست دادن وید اشاره کرد که Pandya دلیل پیروزی هند بود. “کاپیتان بودن بسیار سرگرم کننده بود ، تا زمان ظهور هاردیک خیلی سرگرم کننده تر بود. من فکر می کنم ما ممکن است قد کوتاهی داشته باشیم – نه زیاد ، اما پس از آن مهم نیست که هاردیک به چه شکلی باشد؟” گفت

وقتی هر دو طرف در سومین مسابقه T20I در روز سه شنبه قرار بگیرند ، Aussies برای پیروزی تسلیت تلاش خواهند کرد. سری T20I با یک سری تست چهار مسابقه ای دنبال می شود. میزبان در سری ODI که اخیراً به پایان رسیده است ، 2-1 پیروز شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله