دومینیک کالورت-لوین نقطه نجات خود را برای اورتون در برنلی نجات داد

لیگ برتر: دومینیک کالورت-لوین امتیاز را برای اورتون در برنلی نجات داد

دومینیک کالورت لوین روز شنبه گل اورتون را به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


دومینیک کالورت لوین یازدهمین گل فصل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا در تساوی 1-1 برابر برنلی مبارز ، یک امتیاز برای اورتون نجات دهد. اورتون در اوایل فصل در بالاترین سطح انگلیس پیشتازهای غافلگیرکننده فصل بود اما در هفته های گذشته راه خود را گم کرده و در چهار بازی از پنج بازی قبلی خود در لیگ شکست خورده است. تیم کارلو آنچلوتی پس از یک ضربه خوب توسط رابی بردی ، هافبک ، در اوایل تورف مور عقب ماند ، اما کالورت لوین ، مهاجم انگلیس ، نیمه وقت را تساوی داد. اما هیچ یک از طرفین نتوانستند برنده ای پیدا کنند. اورتون در رده هفتم جدول قرار گرفت در حالی که برنلی در سه رده آخر قرار گرفت.

اخبار

جیمز رودریگز نزدیک بود تیم میهمان را در نیمه دوم جلو بگذارد اما توسط نیک پوپ ، دروازه بان برنلی محروم شد در حالی که جوردن پیکفورد انگلیسی ، کریس وود را دفع کرد و با یک ذخیره خوب ، او را رد کرد.

برنلی در 9 مسابقه ابتدایی خود فقط چهار بار موفق به گلزنی شده بود اما به لطف ضربه کم حیاط 25 بری در دقیقه سوم جلو رفت.

پاس آزاد در لبه منطقه از هافبک اورتون ، آلن توسط اشلی وستوود رهگیری شد و او به بردی تبدیل شد ، که ضربه پای راست او از کنار پیکفورد عبور کرد و در گوشه پایین قرار گرفت.

وقتی سانترال الکس ایوبو توسط کالورت لوین روبرو شد مهمان نزدیک بود که تساوی را به تساوی بکشاند ، اما پوپ با زانوی خود واکنش خوبی نشان داد.

اما اورتون لحظاتی قبل از وقفه در یک سطح قرار گرفت. درخواست های برنلی برای خطای آلن روی وست وود ناشنوا شد و بازیکن برزیلی ریچارلیسون را پیدا کرد که اولین ضربه او توسط کالورت لوین وارد دروازه شد.

اورتون در ابتدای نیمه دوم تهدید می کرد و فقط یک ذخیره عالی ورزشی از پاپ دراز کار همه چیز را حفظ کرد.

تبلیغ شده

یک حرکت خوب باعث شد تا Doucoure توپ را به جیمز برگرداند ، ضربه او از گوشه محوطه جریمه به نظر می رسید برای گوشه بالا باشد اما پاپ توانست نوک انگشتان خود را به توپ برساند.

پيكفورد قبل از دعوت دوباره پاپ براي دفع شوت از نزديك گيلفي سيگوردرسون ، با دفع ديرهنگام وود مورد توجه قرار گرفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله