“دوباره ملاقات می کنیم”: پست مرموز جاسپریت بومراح طرفداران را در مورد بازگشت احتمالی فکر می کند

سر نیزه تیم کریکت هند، جاسپیت بومرا، که در چند ماه گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده، به نظر می رسد در مسیر بازگشت خیره کننده ای به این ورزش قرار گرفته است. این بازیکن 29 ساله تصویری از کفش های کریکت خود را در اینستاگرام خود منتشر کرد. در کپشن پست بومراه آمده است: “سلام دوست، ما دوباره همدیگر را ملاقات می کنیم.” در ماه آوریل، بومراح در نیوزیلند تحت عمل جراحی در ناحیه کمر خود قرار گرفت. عمل پزشکی موفقیت آمیز بود و به بومراء کمک کرد تا از درد رهایی یابد. جاسپریت بومراح در نیوزیلند تحت عمل جراحی در ناحیه کمر خود قرار گرفت که موفقیت آمیز بود و او همچنان بدون درد است. این بازیکن سریع توسط متخصص توصیه شد که دوره توانبخشی خود را شش هفته پس از جراحی شروع کند و بر این اساس، بومراح مدیریت توانبخشی خود را در National آغاز کرد. آکادمی کریکت (NCA) در بنگلور از روز جمعه،” بیانیه مطبوعاتی از BCCI در 15 آوریل گفت.

بومراح از سپتامبر 2022 به دلیل آسیب دیدگی کمر از میادین دور است و در نتیجه، جام جهانی T20 مردان ICC 2022 در استرالیا را از دست داد. بازیکن ACE بازتوانی خود را در آکادمی ملی کریکت (NCA) در بنگالورو به پایان رساند و در حال بولینگ در تورها دیده شد، اما BCCI تصمیم گرفته است که او را به بازی عجله نکند.

پیسر همچنین لیگ برتر هند (2023) را که در آن نماینده سرخپوستان بمبئی است، از دست داد. اگرچه MI به پلی آف رسید، حمله بولینگ آنها بدون حضور بومراح در موارد متعدد بسیار بی دندان به نظر می رسید.

در حالی که هواداران منتظر بازگشت بومراه با بازی بولینگ منحصر به فرد خود هستند، او به دلیل مصدومیت مکرر نتوانسته به تیم ملحق شود. او از زمانی که در آگوست سال گذشته دچار مصدومیت کمر شد و باعث شد او از جام ملت‌های آسیا حذف شود، بیش از یک بار تلاش کرده است تا بازگردد. در ابتدا، مصدومیت جدی به نظر نمی رسید زیرا او در ماه سپتامبر در ترکیب تیم ملی هند در جام جهانی T20 قرار گرفت و حتی در دو بازی آخر T20I مقابل استرالیا در 23 سپتامبر و 25 سپتامبر سال گذشته بازی کرد.

سه روز بعد، بومراح اولین بازی T20I را مقابل آفریقای جنوبی بازی نکرد و معلوم شد که او را برای اسکن بردند، که نشان داد یک آسیب ناشی از استرس در کمر او وجود دارد. او به سرعت به NCA منتقل شد و اسکن‌های موجود در آنجا تایید کرد که آسیب جدی است. او را از جام جهانی T20 محروم کرد که در آن هند به نیمه نهایی رسید.

بومرا در ماه نوامبر دوره توانبخشی خود را از سر گرفت و در اواسط دسامبر شروع به کاسه بازی کرد. پیشرفت او مثبت به نظر می رسید زیرا او بیش از یک هفته پس از انتخاب تیم اصلی به بازی توپ سفید در ژانویه در مقابل سریلانکا اضافه شد.

Bumrah تمرینات شبیه سازی مسابقه را در NCA انجام داده بود، اما ناراحتی زمانی که بارهای کاری بیشتری را در طول تمرینات تناسب اندام در ژانویه انجام می داد دوباره ظاهر شد. اسکن‌ها نشان می‌دهد که یک نقاله جدید وجود دارد که او را از بازی سریلانکا و Border-Gavaskar Trophy در برابر استرالیا محروم کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله