دهلیان پایتخت در مقابل سانریسرز حیدرآباد امتیاز بیشتری نسبت به Qualifier 2 T20 1 5 بروزرسانی می کند


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. بعد از 0.0 وعده ، پایتخت های دهلی 0/0 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی دهلیان پایتخت در مقابل سانریسرز حیدرآباد نیز موجود است. این یک بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. از طریق بازی امروز لیگ برتر هند 2020 ، با توپ تفسیر توپ ، تفنگداران و بولینگ های مورد علاقه خود پیگیری کنید ، پایتخت های دهلی مقابل سانریسرز حیدرآباد ، پایتخت های دهلی مقابل سانریسرز حیدر آباد امتیاز ، کارت امتیازی دهلیز در مقابل سانریسرز حیدرآباد. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیاز کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

دیوید وارنر ، کاپیتان حیدرآباد ، می گوید اگر پیروزی در این بازی را بدست می آوردند ، آنها ابتدا کول می کردند. بنابراین با نتیجه خوشحال است ، در بازی پرتاب. کشورهایی که تیم از آنها حمایت کرده است. هر فردی مسئولیت های خود را به خوبی می داند و خود را به رکود خود باز می گرداند. می گوید که Wrididdiman هنوز متناسب نیست و تیم نسبت به بازی گذشته بدون تغییر است.

شریاس اییر ، کاپیتان دهلی ، می گوید که آنها دو مسابقه مقابل حیدرآباد داشته اند و احساس می کنند بهتر است ابتدا خفاش بزنید و یک ویکت خوب به نظر می رسد بنابراین آنها می خواهند ابتدا خفاش کنند. اظهار داشت که آنها باید تکالیف خود را به درستی انجام دهند و امیدوارند که در این بازی خوب بازی کنند. رشید را به خاطر روشی که به او داده است اعتبار می دهد و می گوید امروز او یک چالش خواهد بود. اطلاع می دهد كه Dube و Hetmyer وارد می شوند. اظهار می دارد كه همه چیز در مورد انجام اصول صحیح است.

TOSS – دو کاپیتان برای پرتاب مهم از وسط بیرون هستند. تیم برنده ابتدا باید کاسه کاسه بکشد اما ببینیم. داور مسابقه به سکه هوا می دهد. این به نفع دهلی است. آنها اولین خفاش خواهند کرد!

گزارش پیچ – سونیل گاواسکار گزارش پیچ را ارائه می دهد. کمی چمن وجود دارد و برخی از چرخش ها روز دیگر قابل مشاهده بود. زمین خوب است ، چیزی در آن برای بولرها وجود دارد. بولرها می توانند کمر خود را خم کرده و توپ عجیب و غریب را بدست آورند. زمینی کاملاً متعادل ، نه به نفع ضرب و شتم و نه به نفع بولرها.

حیدرآباد در چند بازی اخیر ، از جمله در Eliminator ، کاملاً بالینی بوده است. بله ، آنها مجبور بودند آن را به بازی دوم بکشند ، اما هرگز در موقعیتی نبودند که مسابقه از دست آنها خارج شود. ضرب و شتم و بولینگ آنها به خوبی مکمل یکدیگر هستند و این همان چیزی است که شخص هنگام بازی در مراحل تعیین کننده به آن نیاز دارد. آیا آنها می توانند نیروهای خود را تنظیم کرده و از چالش دهلی عبور کنند؟ ما می فهمیم که بازی پرتاب به زودی آغاز می شود …

ابتدا به دهلی آمدند ، و در همه بخشها از بمبئی در مقدماتی 1 صدای چکش دریافت کردند. تکان دادن این کار بسیار دشوار است اما با توجه به مرحله بازی آنها ، مردان آیر به سرعت بر آن غلبه کرده اند. هدف اصلی آنها اکنون شکست حیدرآباد و ورود به مرحله نهایی است. پس از آن ، آنها به دنبال پرداخت هزینه سنگین به بمبئی برای باخت های مداوم خود در این فصل هستند.

دهلی یا حیدرآباد؟ پیش از این ، آن حیدرآباد یا بنگلور در از بین بردن بود. اما با توجه به اینکه مورد اول در انتها خوب است و نقطه دیگری را برای مقدماتی 2 مقابل دهلی بسته است ، اولین سوال اکنون ما را صدا می کند. اگرچه از نظر رسمی حذف کننده نیست ، اما با توجه به اینکه برنده در فینال به مصاف بمبئی می رود ، هر دو تیم به این ترتیب به این مسابقه نگاه می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله