دهلیان پایتخت در مقابل سانریسرز حیدرآباد امتیاز بیشتری نسبت به Qualifier 2 T20 1 5 بروزرسانی می کند


یک تیم اختصاصی از متخصصان در Sports.NDTV.com برای شما نمره زنده ، امتیاز کریکت زنده ، به روزرسانی مسابقه زنده را به ارمغان می آورند. Sunrisers Hyderabad با تعقیب هدف 190 ، بعد از 3.1 وارده 29/1 است. به روزرسانی های زنده کارت امتیازی دهلیان پایتخت در مقابل سانریسرز حیدرآباد نیز موجود است. این یک بستر مناسب برای دنبال کردن تیم های مورد علاقه خود در لیگ برتر هند 2020 است. از طریق بازی امروز لیگ برتر هند 2020 ، با توپ تفسیر توپ ، تفنگداران و بولینگ های مورد علاقه خود پیگیری کنید ، پایتخت های دهلی مقابل سانریسرز حیدرآباد ، پایتخت های دهلی مقابل سانریسرز حیدر آباد امتیاز ، کارت امتیازی دهلیز در مقابل سانریسرز حیدرآباد. هیجان لیگ برتر هند 2020 را در Sports.NDTV.com دنبال کنید زیرا می توانید به روزرسانی های مسابقه زنده و امتیاز کریکت زنده را از طریق سیستم عامل ما دنبال کنید.

2.6 overs (0 اجرا)
مورد ضرب و شتم!

2.5 وور (6 اجرا)
شش! شوت عالی.
DC vs SRH: Qualifier 2: It's a SIX!  پریام گرگ به آنریچ نورتجه برخورد می کند.  Sunrisers Hyderabad 28/1 (2.5 Ov).  هدف: 190؛  RRR: 9.44

2.4 overs (0 اجرا)
درخواست تجدیدنظر برای LBW اما داده نشده است. پر و خاموش و وسط ، پریام به نظر می رسد که تلنگر بزند اما دستش نمی خورد تا روی لنت ها برخورد کند. درخواست تجدیدنظر برای LBW انجام شده است اما داده نمی شود. دهلی در برابر بررسی تصمیم می گیرد. شاید سرعت اضافی آن بتواند آن را بیش از تنه ها حمل کند ، به همین دلیل است.

2.3 overs (0 اجرا)
کامل و اطراف خاموش ، مسدود شده در سمت خاموش.

2.2 وور (1 اجرا)
دور و بر هم ، ترحم و همچنین با عجله به سمت خارج چاقو کشیده شد. یک تک آنریش اینجا را لنگ می زند.

2.1 گرایش (4 اجرا)
چهار چه شلیکی! کامل و اطراف ، Pandey چهره کامل خفاش را ارائه می دهد. آن را به خوبی از روی بولر بلند می کند ، تا حصار بلند.
DC vs SRH: مقدماتی 2: مانیش پندی با 4 امتیاز به آنریچ نورتجه برخورد کرد!  Sunrisers Hyderabad 21/1 (2.1 Ov).  هدف: 190؛  RRR: 9.48

همانطور که انتظار می رفت ، آنریش نورتجه در حال حاضر در حمله است.

1.6 وور (1 اجرا)
روی لنت ها پر است ، بین اواسط و کوتاه اواسط ویکت حرکت می کند ، اما فقط تک است. یک ویکت و 5 بیش از حد اجرا می شود. چه ارزش دهلی!

1.5 اضافه (0 اجرا)
بیرون ، تنها مانده

1.4 وور (0 اجرا)
کامل و بیرون ، تنها مانده اشاره ای از دور دور در آنجا وجود دارد.

1.3 وورس (4 اجرا)
چهار عکس خوب مانیش کامل و دور آن را به سمت چپ بولر می کشاند. Rabada تلاش می کند جلوی آن را بگیرد اما از انجام این کار غافل می شود. توپ تا مرز خاموش دور می شود.
DC vs SRH: مقدماتی 2: Manish Pandey برای 4 به Kagiso Rabada ضربه می زند!  Sunrisers Hyderabad 16/1 (1.3 Ov).  هدف: 190؛  RRR: 9.41

1.2 اضافه (0 اجرا)
پر از تنه و بیرون از منزل ، تنها مانده است.

چه کسی اکنون برای خفاش بیرون خواهد رفت؟ مانیش پندی؟ بله ، او است.

1.1 اضافه (0 اجرا)
بیرون! گلوله! اوه …. چه شروع برای دهلی! آیا کاگیسو دهلی را به فینال رسانده است؟ توپ کامل در وسط و پا ، آن را زمین می زند و فقط به عقب برمی گردد. وارنر به نگاه نگاه می کند اما از دست می دهد. توپ به بالشتک های او برخورد کرده و سپس از آن منحرف شده و به کنده ها برخورد می کند. 178 دویدن در 113 توپ هنوز لازم است.
DC vs SRH: مقدماتی 2: WICKET!  دیوید وارنر b Kagiso Rabada 2 (3b ، 0x4 ، 0x6).  Sunrisers Hyderabad 12/1 (1.1 Ov).  هدف: 190؛  RRR: 9.45

چه کسی از انتهای دیگر کاسه می کند؟ کاگیسو ربادا همینطور است.

0.6 بیش (0 اجرا)
در سمت کوتاهتر دور ، PG به نظر می رسد که آن را در قسمت پا کار کند اما یک لبه داخلی بر روی صندوق عقب خود قرار می دهد. 12 از اول. دقیقاً همان چیزی که حیدرآباد به آن نیاز داشت.

0.5 بیش (1 اجرا)
در وسط ، بریده شده در مقابل مربع در سمت پا برای یکی.

0.5 بیش (1 اجرا)
وسیع! دیوید دیگری را از پایین ساق پا بلغزاند ، دیوید از دست دادن او تنگ می شود.

0.4 بیش (1 اجرا)
چاپلوس کردن ، برای یک تکون به سمت راست وسط فشار داد.

0.4 بیش (1 اجرا)
وسیع! در پایین ساق پا ، Garg اجازه می دهد تا باشد.

0.3 بیش (6 اجرا)
شش! او به دنبال آن رفته است. پریام گارگ در اطراف آن حرکت می کند و به جلو حرکت می کند و یک جارو کشیدن بزرگ را بیرون می کشد. پایه مربع عمیق را به راحتی پاک می کند. با مایل.
DC vs SRH: Qualifier 2: It's a SIX!  پریام گرگ به راویچندران آشوین برخورد می کند.  Sunrisers Hyderabad 8/0 (0.3 Ov).  هدف: 190؛  RRR: 9.33

0.2 بیش از (1 اجرا)
توپ چاپلوس خاموش است ، برای تک ضربه به وسط ضربه می خوریم.

همه ما آماده هستیم تا تعقیب و گریز آغاز شود. داوران در حال بازگشت به وسط هستند. بازیکنان دهلی نیز به وسط نفوذ می کنند. پیرو آنها افتتاحیه های حیدرآباد ، پریام گارگ و دیوید وارنر هستند. سلام ، بنابراین یک تغییر اساسی وجود دارد! Ravichandran Ashwin تا حمله بولینگ را برای دهلی باز کند. و ، اینجا ما می رویم …

0.1 بیش (1 اجرا)
در هوا … اما ایمن! آیا آن شانس مورد نیاز حیدرآباد است؟ با خاموش کردن ، پریام به نظر می رسد که تلنگر بزند اما یک امتیاز برتر را به دست می آورد. فقط کمی از غواصی هتمیر در نقطه پوشش فاصله دارد و از او عبور می کند. تک آهنگ برای شروع تعقیب و گریز برای حیدرآباد.

مباحث ذکر شده در این مقاله