“دلیل این بود…”: پذیرش صادقانه MS Dhoni پس از شکست CSK به RR

چنای سوپر کینگز، صدر جدول، روز پنجشنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023، شکست کامل مقابل راجستان رویالز را متحمل شد و 33 ران از هدف 203 ران فاصله داشت. میزبان، علیرغم عدم حمایت خانگی از سوی هواداران، نمایش فوق العاده ای از ضربه زدن به نمایش گذاشت و یاشاسوی جیسوال به عنوان بهترین گلزن ظاهر شد. با تعقیب چنین هدف سفت و سختی، کاپیتان CSK، MS Dhoni، اعتراف کرد که تعداد دوش‌های زیادی برای تعقیب تیمش وجود دارد، به خصوص به دلیل نحوه ضربه زدن رویالز در 6 اوور اول.

راجستان مسابقه را با دنده 5 شروع کرد و در 6 اور اول 64 دوش روی تخته انجام داد و جیسوال و باتلر نیم قرن دیگر را برای ویکت افتتاحیه گذاشتند. اگرچه باتلر نتوانست شروع خود را به یک امتیاز بزرگ تبدیل کند، جیسوال ادامه داد و 77 ران از 43 توپ به ثمر رساند تا پایه ای محکم برای تیمش ایجاد کند.

با تعقیب هدف 203 ران، چنای به سختی کنترل سرعت مورد نیاز را داشت که علیرغم تولید ضربه محکم روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبی (53) همچنان افزایش می یافت.

Dhoni که در مراسم معرفی پس از بازی صحبت می کرد، اعتراف کرد که هدف کاملاً بالاتر از سطح بود. در واقع، او احساس کرد که CSK به دلیل کاری که RR در شش اور اول خود انجام داد، در تیم بازنده قرار گرفت.

“این امتیاز کاملاً بالاتر از امتیاز بود. دلیل آن 6 اور اول بود، ما در 6 اور اول خیلی زیاد بازی کردیم. در همان زمان ویکت بهترین ضربه زدن در آن دوره بود. سپس بولرهای ما به خوبی در بازی بولینگ بازی کردند. اوورهای میانی اما حتی زمانی که ما در حال تمام کردن بودیم، چند یال وجود داشت که مرزها را نشان می دادند و در واقع به امتیاز اضافه می کردند. من فکر می‌کنم که آن‌ها یک امتیاز مثبت گرفتند و ما نتوانستیم در شش اور اول شروع خوبی داشته باشیم.»

Dhoni همچنین در پایان مسابقه از جیسوال بازکننده رویالز تمجید کرد.

“یاشاسوی واقعاً خوب ضربه زد، مهم بود که به دنبال کاسه‌بازان برویم و فکر می‌کنم او ریسک‌های حساب شده‌ای را انجام داد. احساس می‌کردیم که با بول‌بازان ما کمی آسان است، زیرا آنها باید ارزیابی کنند که طول کاسه‌زنی چقدر است. می توانید در ابتدا به آنها بگویید که می خواهید کمی در سمت کوتاه تر باشید.”

“اما محاسبه این که آن سمت کوتاه‌تر چیست، بسیار دشوار است. بنابراین من در ابتدا احساس کردم که ما چند مرز را از بین بردیم که خیلی بالا بودند (در سمت پرتر) و سپس شما در حال انجام کار هستید. در اوج خیلی خوب بود و در چند بازی آخر ژورل خوب ضربه زد. (اما) فکر می کنم در شش مرحله اول بود که بازی را از ما گرفت.”

این شکست باعث شد که CSK به رده سوم جدول امتیازی سقوط کند در حالی که RR به جایگاه شماره 1 صعود کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله