دعای ویژه پیروزی انتخابات 2020 ایالات متحده برای کامالا هریس در دهکده اجداد تامیل نادو

پدربزرگ مادری نامزد معاون ریاست جمهوری دموکرات کامالا هریس در تامیل نادو متولد شد.

چنای:

در حالی که امروز ایالات متحده آمریكا برای رای گیری آماده می شود ، دعای ویژه ای برای پیروزی كاملا هریس ، نامزد معاون رئیس جمهور در معبدی در دهكده اجدادی پدربزرگ مادری اش در تامیل نادو برگزار شد.

خانم هریس قبلاً تأثیر بزرگی را پدربزرگش PV Gopalan – یک کارمند دولتی که در هند و خارج از کشور خدمت می کرد – بر او داشت از همان کودکی.

ساعاتی مانده به آغاز نظرسنجی در ایالات متحده آمریکا ، ساكنان این روستا – 390 كیلومتری جنوب پایتخت ایالت چنای – دیده شده اند كه برای پرستش در معبد محلی در صف ایستاده اند تا ببینند كه 55 ساله معاون رئیس جمهور می شود.

دکتر سارالا گوپالان ، عمه خانم هریس ، در توضیح ارتباط روستا با خانواده ، به NDTV گفت: “معبد توالاسندراپورام ، خدا خدای خانواده پدر من است. هر زمان ازدواج در خانواده یا یک مناسبت خاص باشد ، ما از معبد بازدید می کنیم.”

دکتر گوپالان ، که خانم هریس در سخنرانی پذیرش خود معروف به “Chithi” می گفت ، من از دعاهای ویژه آگاه هستم. وی افزود: “من سعی می کنم هر ساله به معبد بروم و برای همه اعضای خانواده مان دعا کنم. امسال به دلیل COVID نتوانستم بروم.”

در كتیبه این معبد همچنین نام كامالا هریس علاوه بر بسیاری از اهداكنندگان دیگر نیز حك شده است كه از مبلغ 5000 روپیه وی در سال 2014 اذعان دارد.

رامانان ، مدیر معبد ، گفت: “ما از دستاوردهای او خوشحالیم و افتخار می کنیم. کمالا ، که ریشه در این روستا دارد ، در رقابت برای دستیابی به معاون رئیس جمهور ایالات متحده است.”

پیش از این ، اهالی روستا پوسترهایی را با تصاویر خانم هریس نصب کرده بودند و آرزوی موفقیت برای او داشتند.

rdeoqnpg

روستاییان در Thulasendrapuram در تامیل نادو پوسترهایی نصب کرده اند که برای کامالا هریس در نظرسنجی های آمریکا موفقیت آرزو می کند.

خانم هریس که از مادری هندی و پدری جامائیكایی متولد شده است ، خود را به عنوان یك آمریكایی رنگین و با رای دهندگان آفریقایی-آمریكایی و هندی-آمریکایی در می آورد.

او قبلاً عشق خود را به idli ، “یک سمبار واقعا خوب” و “هر نوع تیکا” تقسیم کرده بود.

هرچند خانم هریس در حال رقابت برای انتخاب شدن به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات بود ، جو بایدن معاون دو بار رئیس جمهور نامزدی را تأمین کرد و کمالا را به عنوان معاون خود انتخاب کرد.

پیش بینی های نظرسنجی در ایالات متحده باعث می شود تیم بایدن-هریس در برابر رئیس جمهور ترامپ که برای یک دوره دوم رقابت می کند پیش بیفتد. COVID ، بهداشت و درمان و تنش های نژادی از مهمترین موضوعات نظرسنجی این بار در ایالات متحده است.