“در یک مکان تنها و تاریک”: نیک کیرگیوس نبرد افسردگی را آشکار می کند


قطبش استرالیایی Nick Kyrgios Sunday اعتراف کرد که در سالهای اخیر در “مکان تاریک و تنهایی” قرار داشته است زیرا با افسردگی ناشی از سنگ زنی بی وقفه تور تنیس مبارزه کرد. این ستاره مزاجی یکی از بزرگترین کارتهای این ورزش است ، اما با انتقادات شدیدی نیز نسبت به بازیهای ضد احتراق خود در دادگاه روبرو شده است و لیست نامحدودی از تخلفات را به نام خود آورده است. آنها شامل یک راکت خردکننده و منفجر کننده سوle استفاده از سوle استفاده در مسابقات مستر سال گذشته سینسیناتی است که وی را تحت آزمایش آزمایشی ATP قرار داده و دستور می دهد از متخصص کمک بگیرد.

اخبار

او به مجله ساندی تلگراف در سیدنی گفت: “من فکر نمی کنم مردم می فهمند که تنسی چقدر می تواند تنها باشد.”

“شما خودتان آنجا در دادگاه هستید. واقعاً نمی توانید با کسی صحبت کنید. باید مسائل را خودتان رقم بزنید. من با این مسئله دست و پنجه نرم کردم.”

Kyrgios گفت که او همیشه احساساتی بوده و مدتها دور از خانه و خانواده اش در کانبرا را هنگام مسافرت به سختی گذرانده و اعتراف کرده است که برخی اوقات “افسرده جدی” بوده است.

وی گفت: “یادم می آید كه یك سال در شانگهای از خواب بیدار شدم و ساعت 4 بعد از ظهر بود و من هنوز در رختخواب بودم و پرده ها بسته بود. من نمی خواستم نور روز را ببینم.”

“احساس می کردم هیچ کس نمی خواهد مرا به عنوان یک شخص بشناسد ، آنها فقط می خواهند من را به عنوان یک تنیسور جذب کنند و از من استفاده کنند. من احساس نمی کردم که می توانم به کسی اعتماد کنم. این مکان تاریک و تنهایی بود. و همه چیز از آن ناشی شد.

وی افزود: “بسیاری از مردم به من فشار می آوردند ، من به خودم فشار زیادی می آوردم. من فقط لذت بازی را از دست دادم و از كنترل خارج می شدم.”

“من به دلیل چیزهایی که فکر می کردم باید باشم ، به افسردگی افتادم.”

اما این جوان 25 ساله احترام جدیدی را به دست آورد و پیشگام تلاش برای جمع آوری کمکهای مالی برای آتش سوزی های مرگبار استرالیا در تابستان گذشته بود ، بحرانی که به گفته وی چشم انداز جدیدی به او داد.

او همچنین به عنوان صدای عقل در هنگام شیوع ویروس کرونا مورد ستایش قرار گرفت و بازیکنان همکار خود را – به ویژه نواک جوکوویچ – بخاطر عدم جدی گرفتن آن فراخواند.

Kyrgios امسال به دلیل Covid-19 از مسابقات Open US و Open Open امریکا انصراف داد ، و این وقفه باعث شد تا بتواند دوباره با خانواده ارتباط برقرار کند و سبک زندگی با ثبات تری داشته باشد.

تبلیغ شده

وی گفت: “هیچ چیز در بهترین نقاط جهان مقابل مخالفان سرسخت بازی نمی کند و تمام کارهای خارج از زمین را انجام می دهد تا موفقیت کسب کنم. قطعاً آن را از دست می دهم. اما من تنیس زندگی نمی کنم و نفس نمی کشم.”

“من دوست دارم در خانه در کنار خانواده و دوست دخترم باشم ، و با بنیادم کار کنم (برای کودکان بی بضاعت) و به جامعه کمک کنم. کارهای زیادی وجود دارد که من دوست دارم آنها را انجام دهم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله