در پچ IPL ناب روهیت شارما، ستاره سابق هند به “ضریب عاطفی” کاپیتانی اشاره می کند.

سانجی بنگر، مربی ضربتی رویال چلنجرز بنگلور، از روهیت شارما، کاپیتان هند و هندی‌های بمبئی حمایت کرده است تا پیش از فینال مسابقات جهانی آزمون ماه آینده، از وضعیت ضعیف فعلی خود خارج شود. روهیت تنها با هفت گل اخراج شد – پنجمین امتیاز تک رقمی او در یورتمه در این IPL – در مقابل RCB، اما MI در تعقیب هدف 200 با 21 توپ برای یک برد شش ویکت در اینجا مشکلی نداشت. سهشنبه.

روهیت دومین فصل متوالی ضعیف IPL را با خفاش پشت سر گذاشته است، زیرا میانگین او با تنها 191 دوش از 11 مسابقه تاکنون به 17.36 کاهش یافته است.

هند شماره 1 جهان در فینال WTC در Oval لندن از 7 تا 11 ژوئن به مصاف استرالیا خواهد رفت.

بنگر به خبرنگاران گفت: “او (روهیت) برای مدت طولانی بازی می کند و کاپیتانی در همه فرم ها برای هند و صاحب امتیاز بوده است. کنفرانس مسابقه وقتی از او در مورد عملکرد اسفناک روهیت پرسیده شد.

“اما او این را می داند، او این کار را برای مدت طولانی انجام داده است. به خاطر سرخپوستان بمبئی و به خاطر کریکت هند، ما فقط امیدواریم که او به روال عادی خود در دویدن بازگردد.

برای ما (هند) بسیار مهم است که او اخراج کند و در فینال آزمون قهرمانی جهان واقعاً خوب عمل کند.» بنگر، با این حال، گفت که او نظر زیادی در مورد فرم روهیت ندارد زیرا تنها بازی هایی که او دیده است در زمینه چگونگی پیشرفت IPL و نحوه اخراج او بوده است.

زمان و انرژی که یک کاپیتان باید برای برنامه ریزی و استراتژی برای یک تیم در تورنمنت سختی مانند IPL صرف کند، ممکن است کمی بر روی فرم ضربه زدن روهیت تأثیر بگذارد.

در تورنمنتی مانند IPL، انرژی‌هایی که یک کاپیتان باید برای برنامه‌ریزی و استراتژی صرف کند نیز ممکن است کمی تاثیر داشته باشد. بنگر توضیح داد که کریکت T20 بازگشت بازیکنانی را که از فرم خارج شده اند دشوارتر می کند.

“در قالب T20، شما لوکس زمان را ندارید. از آنجایی که شما دنبال 200 هستید، نمی توانید خودتان را در آن بازی کنید و باید از توپ اول به دنبال توپ بروید یا حداقل تلاش کنید و به حریف فشار بیاورید.

“شما دیدید که او در برابر (جاش) هزلوود چه تلاشی کرد، او روی اولین توپ به بیرون پرید.

اما اینها خواسته‌های بازی T20 هستند، اگر در حال گلزنی هستید و اگر در فرم هستید، به دنبال رسیدن به آن هستید، اما اگر در بین دوها نباشید، کمی دشوار می‌شود. شما همچنان باید مطمئن شوید که رویکرد شما به سود کلی تیم لطمه نمی زند.» او توضیح داد.

جیسون بهرندورف، بازیکن MI نیز سخنان مثبتی برای کاپیتان مبارز خود داشت.

“من عاشق قصدی (که) روهیت با آن بیرون آمد. او از ویکت پایین آمد و بولرها را سوار کرد که دیدن آن واقعاً خوب است.

او واقعاً خوب توپ را در تورها می زند. در حال حاضر اغلب در وسط ترجمه نشده است، اما ما می دانیم که روهیت چقدر خوب است، او یک بازیکن درجه یک است، او واقعاً به چند ضربه خوب برای برگشتن نیاز دارد. به فرم خوبی رسیده است.»

بنگر اعتراف کرد که RCB در نیمه دوم بازی اصلاً مسابقه نداد.

“… در حوالی دوازدهم ما احساس کردیم که واقعاً هرگز در بازی نبودیم و این چیزی نیست که به آن افتخار کنیم.” او همچنین اعتراف کرد که شکست بازیکنان جوان هندی در ترکیب RCB به تیم آسیب رسانده است. در این فصل، اما گفت که آنها به زمان بیشتری نیاز دارند.

برای ما، تیم به گونه‌ای ساخته شده بود که (گلن) ماکسول، فاف (دو پلسیس)، ویرات (کوهلی) و دینش (کارتیک) نقطه اتکای ضربه زدن بودند و بازیکنان جوان‌تر در اطراف بازی می‌کردند. آنها را

آنها (بازیکنان هندی جوان) در حال پیشرفت هستند، نه با سرعت خوبی. ماهیپال لومرور موقعیت های خود را به خوبی استفاده کرده است، اما متأسفانه افرادی مانند آنوج روات یا حتی شهباز احمد نتوانسته اند از فرصت ها استفاده کنند.

“این یادگیری است، شما باید با جوانان صبور باشید و زمان می برد. شاید بتوانید آن را به مثال رینکو سینگ ربط دهید، این فصل اوست، اما او مجبور شد زمان زیادی را صرف کند و نوع کاری که KKR انجام داد. با او در طی 3-4 سال گذشته اکنون نتیجه داده است.» او گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله