در میان همهمه بازنشستگی، برخورد صادقانه مربی CSK در مورد آینده MS Dhoni

MS Dhoni ممکن است آخرین IPL خود را بازی کند© BCCI/Sportzpics

در میان هیاهوی بازنشستگی MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز از لیگ برتر هند، مایک هوسی، مربی ضربتی CSK، کمی قبل از درگیری آنها مقابل دهلی کپیتالز در روز شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی، روشن کرد. هوسی در کنفرانس پیش از بازی گفت که تنها کسی که از بازنشستگی دونی از IPL اطلاع دارد خود ام اس است.

هاسی در کنفرانس پیش از بازی گفت: “این چیزی است که ما در مورد آن صحبت نکرده ایم. اینکه آیا او آخرین IPL خود را بازی می کند یا نه تنها او می داند. ما هیچ ایده ای نداریم. او در حال زدن شش ها و پایان بازی ها است.”

“از نظر من به عنوان یک مربی ضربات پنالتی، او هنوز هم واقعاً خوب ضربه می زند. او همچنان انگیزه دارد که به تمرینات ادامه دهد و روی بازی خود کار کند، او به خوبی به توپ ضربه می زند. ما او را دیده ایم که اینینگ ها را روشن کرده است. کارها را خیلی خوب تمام کند. او هنوز آن توانایی شش ضربه زدن را دارد. بنابراین، در حالی که از آن لذت می‌برد و همچنان به تیم کمک می‌کند، پس دلیلی وجود ندارد که نتواند ادامه دهد، شاید تا 5 سال دیگر (می‌خندد). او افزود: ما نمی دانیم همه چیز به ام اس بستگی دارد.

Dhoni یکی از دلایل اصلی حمایت CSK در هر مسابقه ای است که صرف نظر از استادیوم بازی می کند. حتی اگر او برای لحظه ای روی صفحه نمایش ظاهر شود، نام او در سراسر استادیوم می پیچد.

حتی راویندرا جادجا (Ravindra Jadeja) همه‌جانبه CSK به شوخی اظهار داشت که مدام صدای مردم را می‌شنود که نام کاپیتان MS Dhoni را می‌خوانند و وقتی او دستور را به صدا در می‌آورد، جمعیت منتظر خروج او هستند تا بتوانند خفاش ویکت‌باز افسانه‌ای را ببینند.

Hussey در مورد حمایتی که CSK به دلیل Dhoni دریافت می کند، منعکس شد.

“اول از همه حمایتی که ما به عنوان یک تیم به دلیل ام اس داریم شگفت انگیز است. همه چنین چیزی را دریافت نمی کنند. این شما را به عنوان یک تیم بالا می برد و حمایتی که MS Dhoni کسب کرده است باورنکردنی است.”

در طول IPL، Dhoni نقش یک تمام کننده برای دو یا سه توپ آخر را بازی کرده است. او به دلیل آسیب دیدگی زانو دچار مشکل شده است و فاش کرد که از هم تیمی هایش خواسته است که پس از پیروزی مقابل دی سی او را مجبور نکنند زیاد بدود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله