در “موفق ترین تیم IPL”، دواین براوو، کیرون پولارد درگیر شوخی های خنده دار می شوند. تماشا کردن

دواین براوو و کیرون پولارد در حال مناظره بودند© اینستاگرام

چنای سوپر کینگز با شکست گجرات تایتانز در فینال شانزدهمین دوره لیگ، رکورد پنجمین عنوان قهرمانی لیگ برتر هند (IPL) را به دست آورد. دواین براوو و کیرون پولارد، دواین براوو و کیرون پولارد، در حال حاضر رتبه اول را بین CSK و MI تقسیم کرده‌اند و به نظر می‌رسند که مناظره «موفق‌ترین حق رای دادن به IPL» است. براوو حتی در اینستاگرام ویدیویی از مناظره بین او و پولارد را به اشتراک گذاشت و از طرفداران خواست تا به او کمک کنند تا این مناظره را حل کند.

در این ویدئو، پولارد این شوخی را با پرسیدن از براوو آغاز کرد که چه حسی به کسب 5 عنوان در IPL داشت. بازیکن سابق همه کاره MI این واقعیت را به رخ می کشد که قبلاً سه سال است که 5 بار قهرمان شده است در حالی که ستاره سابق CSK به تازگی در آن لیگ به او پیوسته است.

براوو گفت که در حالی که پولارد تمام عناوین خود را به عنوان بازیکن کسب کرده است، او این احساس را تنها به عنوان یک مربی، بلکه یک بازیکن نیز تجربه نکرده است.

این مناظره همچنین در مورد موفقیت کلی دو بازیکن در کریکت فرنچایز بحث شد و براوو گفت که او در مجموع 17 عنوان دارد در حالی که پولارد فقط 15 عنوان دارد.

براوو پرسید: “در مورد کریکت فرنچایز صحبت می کنم، من 17 جام دارم. شما چند جام دارید؟” پولارد گفت که شمارش را حفظ نکرده است.

“آیا کسی می تواند به من کمک کند تا این بحث را حل کنم @kieron.pollard55 ​​معتقد است که تیم او موفق ترین تیم IPL است @chennaiipl موفق ترین تیم IPL است. علاوه بر این، او @kieron.pollard55 ​​می خواهد در مورد جام ها صحبت کند @kieron.pollard55 ​​شما هنوز هستید در #15 #sirchampion، “براوو این ویدیو را شرح داد.

تا آنجا که تعداد عناوین IPL پیش می رود، هر دو CSK و MI به طور مشترک در صدر جدول قرار دارند و هر کدام 5 جایزه به نام خود دارند. از این رو، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از این دو طرف “موفق ترین امتیاز IPL” در تاریخ است، دشوار است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله