در مورد مقایسه “غیر ضروری” ویرات کوهلی، برداشت “جدی” گلن ماکسول. تماشا کردن

ویرات کوهلی، ستاره هندی، و گلن ماکسول، بازیکن همه کاره استرالیایی و انفجاری، در داخل و خارج از زمین رابطه دوستانه دارند. ماکسول قبل از IPL 2021 به کوهلی در رویال چلنجرز بنگلور (RCB) پیوست و این دو شراکت بسیار خوبی را در زمین برای حق رای دادن خود به اشتراک گذاشتند. در یک تعامل اخیر، ماکسول فاش کرد که زمانی با کوهلی مقایسه شده است، که به گفته او یکی از بزرگترین تعریف هایی است که او تا به حال دریافت کرده است. این ویدیو توسط RCB در دسته رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشته شد.

مکسول به یاد می آورد: “یک بار با ویرات کوهلی مقایسه شدم، این یک تعریف جدی بود. این کاملا غیر ضروری بود و قطعاً حتی درست هم نبود، اما من چند ضربه خوب داشتم و با ویرات مقایسه شدم که بسیار خوب بود.”

در همان تعامل، مکسول همچنین از دیوانه‌کننده‌ترین تعامل با طرفداران خود فاش کرد.

او افزود: “هر وقت از فرودگاهی در هند عبور می کنید بسیار دیوانه است. دیروز در ماشین افرادی بودند که من و فاف (فاف دو پلسیس) را در جاده تعقیب می کردند و به شیشه ها می زدند، این جالب بود.”

سه بازیکن بزرگ RCB – کوهلی، دو پلسیس و ماکسول – همگی در جریان مسابقه IPL 2023 مقابل لاکنو سوپر جاینتز، نیم قرن گلزنی کردند.

با این حال، نیکلاس پوران سریعترین پنجاه توپ فصل IPL را در 15 توپ شکست داد و LSG تعقیب خیره کننده 213 را انجام داد.

پوران 62 توپ از 19 توپ را شکست، در حالی که مارکوس استینیس با 30 توپ 65 لاکنو از روی خط عبور کرد و در یک فینال دراماتیک با یک ویکت پیروز شد.

RCB اکنون در بازی بعدی خود در روز شنبه 15 آوریل به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله