در مورد سانجو سامسون، پیام بیهوده هارشا بوگل برای انتخاب کنندگان تیم هند

سانجو سامسون توپ 60 را برای راجستان رویالز به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

رویالز راجستان در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز، نمایشی درخشان از تعقیب و گریز را با کاپیتان سانجو سامسون با چوب خود رهبری کرد. سامسون با تعقیب هدف 178 ران، توپ 60 32 را به ثمر رساند در حالی که شیمرون هتمایر تیم را با 56 شکست 26 شکست ناپذیر به خانه برد. در حالی که رویالز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار گرفت، درباره وضعیت بین المللی سامسون صحبت کرد. سیل شبکه های اجتماعی حتی کارشناس معروف کریکت هارشا بوگل پیامی قاطع برای انتخاب کنندگان ملی در توییتر گذاشت.

سامسون یکی از بااستعدادترین ضربه‌زنان در کریکت توپ سفید است. اگرچه او وارد و خارج از تیم هند بوده است، بسیاری بر این باورند که یک دویدن مداوم برای ضربه گیر دروازه بان در تیم T20I باعث می شود که او به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران کریکت هند ظاهر شود.

بوگل با دیدن سامسون که رهبری تیم رویالز در مقابل تایتان ها را رهبری می کند، در توییتی نوشت: “من هر روز با سانجو سامسون در تیم هند T20 بازی می کردم.”

سامسون نه تنها با خفاش در این IPL بلکه با رهبری خود نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. کریکت کریکت کرالا که سال گذشته راجستان را تا فینال پیش برده بود، این بار نیز اعتمادی مشابه به واحد خود نشان می دهد.

وقتی با حریفان باکیفیت روی یک ویکت با کیفیت بازی می‌کنید، چنین بازی‌هایی به دست می‌آید. بسیار خوشحالم که در چنین بازی‌هایی رقابت می‌کنم و به برتری می‌رسیم. مهم این بود که بولرهایمان را بچرخانیم، آنها کریکت با کیفیتی بازی می‌کردند و ما باید به آن احترام می‌گذاشتیم. کل تیم امروز خوب ظاهر شد و می‌توانستیم آنها را به 170 نفر محدود کنیم. شروعی که داشتیم، نشان می‌دهد که این ویکت چقدر خوب بود. توپ جدید کیفیت بولینگ سوئینگ خوب بود و ما باید به آن احترام می‌گذاشتیم.

“اما امروز آمدن زامپا راهی برای تطابق با حریفان بود. او مسابقه ای برای میلر بود و تقریباً ویکت را به دست می آورد، اما ضربه از دست می رفت. (در مورد هتمایر) او موقعیت های آسان را دوست ندارد، ما دوست داریم قرار بگذاریم. سامسون پس از بازی گفت: او در چنین شرایطی چون معمولاً بازی‌های ما را از چنین موقعیت‌هایی می‌برد.

راجستان پس از کسب جایگاه شماره 1 در جدول امتیازات، به دنبال پیشرفت در مسابقات باقی مانده لیگ است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله