در مورد توپ 24 63 ویجی شانکار، اظهارات جالب راوی شاستری در جام جهانی

ویجی شانکار 24-بال 63 را مقابل KKR به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

چندی پیش، ویجی شانکار عضو ثابت تیم هند در کریکت توپ سفید شده بود. این بازیکن همه کاره همچنین برای جام جهانی ODI 2019 به تیم هند دعوت شد. اما، از زمان پایان مسابقات، شانکار به سختی وارد تیم هند شد. با این حال، راوی شاستری، سرمربی سابق هند که شاهد قهرمانی های او در برابر شوالیه سواران کلکته (KKR) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 بود، نظرات جالبی در مورد “جام جهانی” ارائه کرد.

شانکار در مقابل نایت رایدرز در یک دوی مرزی بی‌سابقه رفت و تنها با 24 توپ 63 ران زد و با نرخ 262.50 ضربه زد. با کمک 4 چهار و 5 شش، او به گجرات کمک کرد تا 204 دوش روی تخته بگذارد.

“این واقعیت که ویجی برای جام جهانی انتخاب شد به این دلیل است که او چنین استعدادی داشت. و من خوشحالم که او برگشته، سخت کار کرده و تسلیم نشده است. می دانید که او روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. شاستری پس از دیدن عملکرد ویجی در مقابل KKR در گفت و گو با ستاره اسپورت گفت.

“امروز ضربه زیبایی است زیرا او یک مهاجم تمیز توپ است، او طیف وسیعی از شوت ها را دریافت می کند و به دلیل بلندی و بلندی اش، می تواند توپ را از راه دور و درازی بزند. دیدنش عالی است. این قدرت است. سرمربی اسبق هند اضافه کرد: از گجرات تایتان‌ها. آنها در انتهای اینینگ‌ها چند ضربه قوی دارند. بنابراین اگر شروع خوبی داشته باشند، تیم بسیار خطرناکی در انتهای اینینگ هستند.” .

اگر ضربات رینکو سیینگ در 5 توپ آخر مسابقه نبود، گجرات در سمت برنده مسابقه به پایان می رسید و شانکار مسلماً جایزه بهترین بازیکن مسابقه را می برد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله