در مورد بازگشت آزمایشی آجینکیا رهانه، رأی انتخاب کننده ارشد سابق BCCI

آجینکیا راهانه آخرین بار برای هند مقابل آفریقای جنوبی بازی کرد© BCCI/Sportzpics

بازگشت آجینکیا راهانه به تیم هند برای مسابقات قهرمانی تست جهانی، چندین دوستدار کریکت را در سراسر کشور در حالت سرخوشی قرار داد. رهانه، کهنه کار این بازی، از ژانویه سال گذشته برای هند بازی نکرده بود اما برای فینال WTC مقابل استرالیا دعوت شد. اگرچه هنوز کسانی هستند که در مورد اعتبار بلندمدت فراخوانی مجدد رهانه گیج شده‌اند، رئیس سابق هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI)، MSK Prasad، مجموعه انتخاب‌کنندگان فعلی را به خاطر این حرکت تحسین کرده است.

به نقل از ایندیا تودی، پراساد گفت: “این یک تیم منصفانه است، این درخواست درست است. آجینکیا با ابهام زیادی در سطح میانی، من فکر می کنم که آنها (انتخاب کنندگان) کاملاً حق داشتند.”

بازگشت رهانه پس از 15 ماه، پس از مصدومیت شریاس ایر که باعث شد او از فینال بزرگ خارج شود، در خطوط قابل پیش بینی بود. ایر اخیراً برای درمان شکستگی‌های استرسی در ناحیه کمرش در بریتانیا تحت عمل جراحی قرار گرفت. پراساد با دیدن برگشت خمیر راست دست، خوشحالتر از این نمی توانست باشد.

“من برای او بسیار بسیار خوشحالم. او همیشه در سریال های خارج از خانه یک مجری فوق العاده برای هند بوده است. و من فکر می کنم که او کاملاً با این شرایط مطابقت دارد. تشکر کامل برای انتخاب کنندگان برای بازگرداندن او.

انتخاب او بیشتر به حمل ضربات با تجربه کافی در ترکیب مربوط می شود، زیرا تیم های هندی سهم خود را در مبارزات کشورهای سنا در طول بازی های یکباره مانند این داشته اند.

این بازیکن 34 ساله که در کل فصل داخلی بمبئی را هدایت می کرد، نزدیک به 700 ران به ثمر رساند، اما آنچه که برجسته بود این بود که چگونه بازی هجومی خود را در لیگ برتر بهتر کرده است و با نرخ ضربه 190 هدفمندتر از همیشه به نظر می رسد. در هفت بازی تاکنون

از آنجایی که این یک بازی یکباره است، ممکن است انتخاب کنندگان وجود یک دروازه بان دوم در کنار را منطقی ندانند. هر شانسی وجود دارد که مدیریت تیم بتواند با KL Rahul مبارزه کند نه تنها به عنوان یک درجه متوسط ​​بلکه به عنوان یک دروازه بان و رهانه بتواند به عنوان یک ضربه گیر اضافی بازی کند.

سوریاکومار می‌توانست به سختی کارش را انجام دهد، زیرا فقط یک تست را انجام داد که نشان‌دهنده توانایی‌های فرمت بلند کریکت‌باز نیست، اما شارما و دراوید خواهان تجربه بیشتر در بخش ضربه‌زنی بودند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله