در مورد انتخاب تیم هند، پاسخ رینکو سینگ طرز فکر او را خلاصه می کند

رینکو سینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی© BCCI/Sportzpics

رینکو سینگ واقعاً یکی از بهترین پایان‌دهنده‌های بازی T20 در حال حاضر، یک مسترکلاس دیگر را برای Kolkata Knight Riders در لیگ برتر هند 2023 در روز شنبه برگزار کرد. اگرچه ضربه شکست ناپذیر رینکو در 67 ران کافی نبود تا تیم را از امتیاز 176 ران لاکنو سوپر غول‌ها عبور دهد، اما او احترام زیادی را از طرف حریفان و هواداران برای ضربه نفس‌گیر دیگر به‌دست آورد. پس از پایان مسابقه، رینکو همچنین در مورد جاه طلبی های خود در تیم ملی کریکت هند صحبت کرد. اما تمرکز ستاره بدون کلاه همچنان تمرین و انجام کارهایی است که در دست اوست و نه انتخابی که هیچ کنترلی روی آنها ندارد.

“احساس خوبی است که چنین فصلی داشته باشیم. من زیاد به انتخاب تیم هند فکر نمی کنم. حالا وقتی به خانه بروم، به تمرینات معمولم یعنی باشگاه برمی گردم. فقط به کارم ادامه می دهم.” رینکو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت.

رینکو فصل گذشته چند فیلم کوتاه با خفاش برای KKR تولید کرده بود، اما او واقعاً بازی خود را در این کمپین افزایش داد. به خصوص پس از 5 شش بازی او در برابر یاش دیال از گجرات تایتان ها بود که رینکو به یک نام آشنا تبدیل شد. خانواده او، قابل درک است، از این همه عشقی که ستاره KKR دارد، بسیار خوشحال هستند.

“خانواده من خیلی خوشحال هستند. مردم قبلاً من را می شناختند. چند ضربه آخری که بازی کردم، مردم شروع به شناختن من کردند. اما از زمانی که در بازی مقابل GT آن 5 سیکس را زدم، شروع به دریافت چیزهای زیادی کردم. رینکو گفت: احترام بیشتر و خیلی های دیگر مرا می شناسند.

با دیدن عملکرد رینکو در این فصل، بسیاری از بازیکنان سابق کریکت احساس می‌کنند که کلاه هندی برای کریکت‌باز با استعداد مناسب است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله