در مورد آسیب جوفرا آرچر، مربی هندی های بمبئی به روز رسانی مهمی ارائه می دهد

مارک بوچر فاش کرد که جوفرا آرچر، ستاره‌ای که به سرعت حرکت می‌کند، “دختی کوچک” را برداشت.© BCCI/IPL

غیبت جوفرا آرچر، بازیکن هندی‌های بمبئی (MI) در مسابقه IPL 2023 مقابل چنای سوپر کینگز (CSK) سوالاتی را در مورد آمادگی جسمانی او ایجاد کرده است. آرچر که کل IPL 2022 را به دلیل مشکل کمر از دست داد، اولین بازی خود را در MI در بازی افتتاحیه خود مقابل رویال چلنجرز بنگلور انجام داد. او بدون دروازه رفت و 33 ران را واگذار کرد. با این حال، آرچر بازی مقابل CSK را از دست داد و جیسون بهرندورف جایگزین او در ترکیب اصلی شد. مارک بوچر سرمربی MI پس از بازی مقابل CSK، به روز رسانی در مورد آمادگی آرچر ارائه کرده است.

بوچر فاش کرد که این بازیکن 28 ساله یک “نقص کوچک” را برداشت و تیم پزشکی در حال مراقبت از او هستند.

بوچر در این باره گفت: “او (آرچر) کمی ناتوانی کرده است، و ما تیم پزشکی فوق العاده ای داریم که از او مراقبت می کند. او بدیهی است که بازیکن بزرگی برای ما نیز هست، بنابراین امیدواریم بدانید که آنها می توانند به زودی او را آماده کنند.” کنفرانس خبری پس از بازی

“ما همیشه از بازیکن مراقبت خواهیم کرد، بنابراین اگر او آماده نیست که دستش را در بازی بگذارد، پس از او نیز مراقبت خواهیم کرد. اما ما در حال حاضر از توصیه های پزشکی تیم خود پیروی می کنیم. بنابراین بله، امیدوارم. وی افزود، او به زودی برای انتخاب قرار می گیرد.

اخیراً، آرچر اعتراف کرده است که انجام بیش از یک آزمون خاکستر در طول تابستان برای او پس از بازگشت از مصدومیت یک “پاداش” خواهد بود که او را نزدیک به دو سال از ورزش دور نگه داشت.

MI در طول مزایده بزرگ IPL 2022 Archer را به قیمت 8 کرور روپیه خریداری کرده بود، علیرغم اینکه می دانست او در مسابقات شرکت نخواهد کرد.

با توجه به اینکه Bumrah از تمام IPL 2023 خارج شده است، MI نمی تواند آرچر را نیز از دست بدهد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله