در مورد آرامش یاشاوی جیسوال در ضربت زدن، سورش راینا اعتبار افسانه سریلانکا

عکس فایل یاشاسوی جایسوال.© BCCI

راجستان رویالز جمعه شب در مسابقه شماره 66 IPL 2023 در دارمسالا در دارامسالا با چهار ویکت مقابل پنجاب کینگز به پیروزی رسید تا از نظر تئوری در رقابت برای حضور در پلی آف باقی بماند. رویالز یک هدف پیچیده را 188 برای پیروزی تعیین کرد. رویالز در 19.4 اورهای 19.4 با شیمرون هتمایر با گلزنی 46، بازکننده یاشاسوی جیسوال 50 و دیودوت پادیکال با چکش 51 به امتیاز 189 بر 6 رسیدند. کوران 49 بیرون نیامده، جیتش شارما 44 و ام شاهرخ خان 41 بیرون نیامده اند.

این برد سلطنتی ها را پس از پایان بازی های لیگ خود به 14 امتیاز رساند، در حالی که PBKS فصل خود را با 12 امتیاز از 14 بازی به پایان رساند. رویالز به رتبه پنجم صعود کرد و شانس آنها در مسابقات به نتایج مسابقات باقی مانده بستگی دارد زیرا هر دو رویال چلنجر بنگلور و هندیز بمبئی که هر کدام یک بازی در دست دارند، هر کدام 14 امتیاز دارند.

پراگیان اوجا، کارشناس JioCinema IPL در تحلیل عملکرد رویالز گفت: “فکر می‌کنم الان خیلی دیر شده است. برای تیمی که قبل از شروع مسابقات در جمع چهار تیم برتر خود نگه داشته‌اید، حالا آمده و فکر می‌کند که فقط در صورتی می‌تواند صعود کند که تیم دیگر باشد. در حال منازعه، موقعیتی است که آنها برای خودشان آورده اند.»

“این چیزی است که آنها باید در مورد آن فکر کنند. همانطور که راینا (سورش) اشاره کرد سانجو سامسون و جوس باتلر در پنج بازی از 14 بازی برای اردک بیرون آمدند. سپس آنها در جستجوی بولرها و همچنین نحوه استفاده از بولرهای خود باقی ماندند. او افزود: “چیزهای کوچک به چیز بزرگی تبدیل می شوند و در نتیجه نهایی قابل مشاهده است.”

سورش راینا، یکی دیگر از متخصصان IPL JioCinema در مورد جیسوال صحبت کرد: “آرامش خاصی در ضربات او وجود دارد. انرژی متفاوتی در زبان بدن او وجود دارد، گلزنی به طور مداوم برای تیمش اجرا می شود. برای این کار، اعتبار زیادی قائل می شوم. به کومار سانگکارا که در گودال آنها نشسته است. او (جیسوال) یک نوع بازیکن متفاوت است. او به دنبال تسلط است. و هر بازیکنی که به دنبال تسلط در این قالب باشد به سطح متفاوتی می رسد. او همه آن ویژگی ها را دارد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله