در فینال هند و استرالیا WTC، پیش بینی بزرگ ریکی پونتینگ

ریکی پونتینگ، سرمربی دهلی کپیتالز معتقد است که شرایط بیضی شبیه به استرالیا خواهد بود و این امر باعث می شود تا استرالیایی ها در فینال مسابقات جهانی تست 2023 برتری جزئی مقابل هند داشته باشند. “فکر می‌کنم این بازی کمی بیشتر شبیه ویکت استرالیا باشد تا ویکت هندی، بنابراین من یک امتیاز جزئی به استرالیا می‌دهم. اگر این بازی در هند برگزار می‌شد، می‌گفتم واقعاً در حال انجام است. پونتینگ گفت: اگر این بازی در استرالیا برگزار می شد، می توانم بگویم استرالیا یکی از محبوب ترین هاست. رویداد در دهلی نو

تیم هند در چند وقت اخیر شروع به برتری در شرایط خارج از کشور کرده است. آنها در جام مرزی گاواسکار 2020/21 بر استرالیا مسلط شدند. در کنار این، جام پاتائودی 2021-2022 برابر انگلیس با شرایط مساوی (2-2) به پایان رسید.

تیم هند مطمئناً از خود برای بالا بردن جام حمایت خواهد کرد حتی اگر شرایط به نفع آنها نباشد.

پونتینگ گفت: «تنها چیزی که هند توانسته است در آن دوره از اواخر دهه 1990 تا کنون یا حتی اوایل دهه 2000 تا کنون تغییر دهد، توانایی آنها برای رقابت در خارج از هند است.

پونتینگ افزود: “بله، مهارت‌های ضربه‌زنی آنها بهتر شده است، اما این واقعیت که آنها توانسته‌اند در طول 10 تا 15 سال بول‌بازهای سریع بسیار خوبی تولید کنند که توانسته‌اند به موفقیت برسند.”

یکی از بازیکنانی که نقش مهمی در بالا بردن شانس هند در شرایط خارج از کشور ایفا کرده است، Cheteshwar Pujara است. باتر هندی کهنه کار با امتیاز دهی و انعطاف پذیری باورنکردنی خود در قالب تست، لشکر دو را به آتش کشیده است. او در حال حاضر با 545 دوش در هفت اینینگ با میانگین 77.85، با سه قرن و پنجاه، بالاترین گلزن در بخش دو است. بهترین امتیاز او 151 در پنج مسابقه است.

حتی پونتینگ به تهدید پوجارا اشاره کرد و ویکت خود را به عنوان باارزش‌ترین ویکت در بین تمام ضربه‌های هندی که تیم استرالیایی با تمام توان تلاش می‌کند ادعا کند، نامید.

“او ویکت پرارزشی خواهد بود که همه استرالیایی ها مشتاقانه منتظر آن هستند. [Cheteshwar] اخراج پوجارا واقعا سخت بوده است. اون اونجاست [in England] در حال بازی کردن [for Sussex]. استیو اسمیت نیز در کنار مارنوس لابوشاگنه بازی می‌کند و سعی می‌کند قبل از شروع این مسابقه بزرگ تست، کمی شرایط را احساس کند. بنابراین، نگاه کنید، من فکر می کنم این بالاترین سفارش هند هند در برابر بولینگ سریع استرالیا خواهد بود. من فکر می‌کنم که این یک نوع تفکر در آینده است.”

رقابت هند با استرالیا از 7 ژوئن آغاز خواهد شد.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله