در «فوتبالیست مورد علاقه»، انتخاب ساچین تندولکار با انتخاب ویرات کوهلی یکی نیست.

عکس فایل ساچین تندولکار و ویرات کهلی

ساچین تندولکار و ویرات کوهلی ممکن است دو بازیکن کریکت متعلق به دو دوره مختلف باشند، اما اغلب بر اساس آمار کریکتینگشان با یکدیگر مقایسه می‌شوند. در حالی که شباهت های زیادی بین کوهلی و تندولکار وجود دارد، از نظر کاری که آنها در طول سال ها در نوار 22 یاردی انجام داده اند، تفاوت های کمی نیز وجود دارد. در واقع، وقتی نوبت به انتخاب آنها برای “فوتبالیست مورد علاقه” می رسد، این دو کاملاً در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

کوهلی در چندین مورد توضیح داده است که کاملاً کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی را می‌پرستد. هنگامی که اخیراً از ساچین تندولکار در مورد نام “فوتبالیست مورد علاقه” او پرسیده شد، او لیونل مسی رقیب سرسخت رونالدو را انتخاب کرد.

کهلی در مصاحبه ای در گذشته تحسین خود را برای رونالدو ابراز کرده بود، رونالدو که با پشتکار نهایی به تمام آنچه در بازی زیبا به دست آورده است.

“سوال سخت. اما من می‌توانم بگویم کریستیانو کامل‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام. چه پای چپ، چه پای راست، سرعت یا مهارت‌های دریبل‌زنی، او شگفت‌انگیز است. من گلزن بهتری ندیده‌ام. (رونالدو) پدیده از سوی دیگر، چیز دیگری بود. او انقلابی در ورزش ایجاد کرد و همه او را دنبال کردند. جای او خاص است، اما اگر من مجبور بودم فقط یک نفر را در تیمم بگیرم که انرژی و شدت می بخشد، آن کریستیانو است.” گذشته.

رونالدو و مسی در بیشتر دوران حرفه ای خود با هم اختلاف داشتند. از نظر عناوین توپ طلا، این مسی است که با 7 توپ طلا از رونالدو جلوتر است. این آرژانتینی اخیراً با آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال شد و تنها جامی را به دست آورد که از او دور شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله