در فرم ضعیف Rohit Sharma، پیام صادقانه Ravi Shastri “مهم نیست که هستید”

سرمربی اسبق هند راوی شاستری معتقد است که حجم کاری روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی (MI) در سال‌های گذشته “دوبرابر” شده است و گفت که عدم تناسب اندام با خفاش بر کاپیتانی روهیت نیز تاثیر گذاشته است. روهیت پرافتخارترین کاپیتان در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) است که MI را به پنج عنوان قهرمانی رساند – بالاترین قهرمانی در IPL – در سال‌های 2013، 2015، 2017، 2019 و 2020. با این حال، آنها یک قهرمانی داشتند. بدترین فصل آنها در سال گذشته، با تنها 4 پیروزی در 14 بازی، آخر جدول رده بندی را به پایان بردند. قبل از کسب چند پیروزی، آنها دو بازی اول خود را در این فصل نیز حذف کردند. آنها اکنون در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند.

شاستری پذیرفت که عدم تناسب با خفاش بر کاپیتانی روهیت نیز تأثیر گذاشته است.

“اگر شروع به سوار شدن بر روی یک وصله بنفش کنید که در آن دوها گل می زنید، کار به عنوان کاپیتان بسیار آسان تر می شود، زبان بدن در زمین تغییر می کند، این انرژی در زمین برخلاف زمانی که دویدن ندارید، متفاوت است. شاستری به ESPNcricinfo گفت.

فصل IPL 2023 برای روهیت کاپیتان MI خوب پیش نمی رود زیرا در 10 مسابقه او 184 ران با 18.39 و نرخ ضربه 126.89 به ثمر رسانده است. این شامل دو اردک است.

“اینجاست که به عنوان کاپیتان، مهم‌تر است که بازی‌های شما وارد بازی شود. اکنون به دلیل مرحله حرفه‌ای او و نوع تیمی که دارند، سخت‌تر است. همین تیم می‌تواند تیم فوق‌العاده‌ای باشد. به وقت یک سال یا دو سال، زمانی که آنها شروع به ژل شدن با هم می کنند. اما این کار کاپیتان است.”

منابعی که شما دو یا سه سال پیش داشتید کاملاً یکسان نیست. چالش‌های کاپیتان ممکن بود برای او دو برابر شود. کار به عنوان کاپیتان در مقایسه با دو سال پیش که همه چیز خوب بود، دو برابر می‌شد. شاستری گفت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله