در عکس بدون توپ ساندیپ شارما، ستاره سابق هند قدم با SRH Batter را “ناعادلانه” می داند

Sandeep Sharma در بازی با SRH در تحویل نهایی یک توپ بدون توپ می زند.© توییتر

مسابقه IPL 2023 بین SunRisers Hyderabad و Rajasthan Royals در روز یکشنبه یک هیجان انگیز بود. با توجه به اینکه SRH برای اورهال کردن یک هدف 215 دونده به 5 دوش در یک توپ نیاز داشت، ساندیپ شارما پیسر RR یک توپ بدون توپ با عبدالصمد در حال اعتصاب زد. سپس در آخرین تحویل قانونی، صمد یک شش را زد تا SRH را از روی خط عبور دهد. نیازی به گفتن نیست که شب سختی برای سندیپ بود. با این حال، مورالی کارتیک، اسپینر سابق هند، اشاره کرد که این تنها توپ گیر نبود که از خط مشخص شده عبور کرده است. در انتهای غیر مهاجم، مارکو یانسن از SRH قرار داشت، همچنین می‌توانست به وضوح دیده شود که از خط عبور می‌کند، زیرا Sandeep در حال بولینگ بود.

“بله، توپ‌زن نباید از خط تخطی کند و جریمه می‌شود… اما در مورد غیر مهاجمانی که دائماً در حال سرگردانی هستند، چه تحت فشار و چه در غیر این صورت، چه می‌شود… چیزی باید بازدارنده باشد، پنالتی‌ها اجرا می‌شوند، توپ را به توپ بزنید، در غیر این صورت این کار ادامه خواهد داشت… او در توییتر نوشت: “بی انصافی..#mytwocents.”

در آخرین قانون ICC، یک غیر مهاجم، که بیش از حد پشتیبان می‌گیرد، می‌تواند توسط بولر فرار کند.

راجستان رویالز با سوار شدن بر روی تهاجمی دهه پنجاه توسط جاس باتلر (95) و سانجو سامسون (66) پس از برنده شدن در بازی پرتاب و انتخاب به bat، امتیاز 214 برای دو نفر را به چالش کشید.

در پاسخ، آبیشک شارما (55)، راهول تریپاتی (47) آنها را در شکار نگه داشتند تا اینکه یوزوندرا چاهال (4/29) چهار ویکت را شکست تا تقریباً تعقیب آنها را از مسیر خارج کند.

گلن فیلیپس (25) با گلن فیلیپس (25) تعقیب و گریز را دوباره آغاز کرد زیرا عبدالصمد (17 توپ از 7 توپ خارج نشد) راندهای برنده را با شش گل در آخرین توپ به دنبال توپ بدون توپ از ساندیپ شارما شکست داد.

برای Sunrisers، بوونشوار کومار (1/44) و مارکو یانسن (1/44) هر کدام یک ویکت گرفتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله