در سالگرد مرگ سرگرد ذیان چند ، ادای احترام جریان دارد

سورش رینا در چهل و یکمین سالگرد مرگ سرگرد دژیان چاند ادای احترام می کند

سرگرد ذیان چند بهترین گلزن بازی های المپیک 1928 آمستردام بود.© توییتر


سورش رینا ، کشتی گیر سابق هند ، در چهل و یکمین سالگرد مرگ خود ، سرگرد Dhyan Chand ، بازیکن افسانه ای هاکی ، ادای احترام کرد. دحیان چند با 14 گل زده بهترین گلزن بازی های المپیک 1928 آمستردام بود. وی همچنین هند را به سه مدال طلای المپیک در سالهای 1928 ، 1932 و 1936 رساند. “در یادداشت سرگرد Dhyan Chand در سالگرد مرگش. سهم وی در زمینه هاکی همیشه به یاد می ماند” ، در توییت این سایت از Raina خوانده شد. پیروزی 8-1 هند در فینال المپیک برلین در سال 1936 برابر آلمان ، با عملکرد خوب بازیکن افسانه ای هاکی که با سه گل به عنوان بهترین گلزن ظاهر شد ، پیشتازی کرد.

اخبار

کاپیتان سابق تیم هاکی هند Dilip Tirkey نیز با ادای احترام به Dhyan Chand خواستار اعطای بهارات راتنا به این ورزشکار شد. “ادای احترام من به سرگرد افسانه هاکی #DhyanChand در چهل و یکمین سالگرد مرگ خود در Bhubaneswar. #BharatRatnaForDhyanChand.”

سرگرد دحیان چند از هاکی هند احترام دریافت کرد.

چندین بازیکن افتخاری به این بازیکن اسطوره ای هاکی اعطا شده است که شامل سومین افتخار غیرنظامی غیرنظامی هند از پادما بوشن است. این افتخار در سال 1956 اهدا شد.

دحیان چند در طول بیش از 22 سال فعالیت حرفه ای خود بیش از 400 گل به ثمر رساند. پس از بازنشستگی ، بازیکن اسطوره ای هاکی برای مدت زمان مشخصی به عنوان مربی اصلی در انستیتوی ملی ورزش در پاتیالا خدمت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله