در روز تولد Virat Kohli ، کیک که به کاپیتان RCB آغشته شد ، تیم آن را “همانطور که ضربت آور است” صدا می کند. عکسها را ببینید

تولد ویرات کهلی: کیکی که به کاپیتان RCB آغشته شده است ، تیم آن را صدا می زند

آرزوهای تولد ویرات کهلی: کاپیتان RCB قصد دارد عنوان قهرمانی IPL خود را بدست آورد© BCCI / IPL


Royal Challengers Bangalore (RCB) با انتشار توییتر تولد کاپیتان ویرات کهلی را تبریک گفت. کاپیتان هندی ، که در حال حاضر در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای رقابت های لیگ برتر هند (IPL) 2020 ادامه دارد ، روز پنجشنبه 32 ساله شد. RCB در حالی که او کیلی را برش می زد و قربانی یک جنگ کیک می شد ، دو عکس از کوهلی در توییتر منتشر کرد. این عنوان به صورت زیر عنوان شده است: “چگونه شروع شد که چگونه جشن تولد کاپیتان کوهلی به پایان رسید به اندازه ضرب و شتم او شگفت انگیز بود!

اخبار

آرزوها همچنین برای کاپیتان RCB و Team India از هم تیمی های فعلی و سابق و حتی رقبای IPL Eliminator SunRisers Hyderabad جبران شد.

RCB با کسب 14 امتیاز از 14 مسابقه ، لیگ IPL 2020 را در جایگاه چهارم به پایان رساند. آنها هفت بازی را بردند و هفت بازی را باختند. آنها روز جمعه در ورزشگاه Eliminator در ورزشگاه شیخ زاید ، ابوظبی روبرو می شوند. پایتخت های دهلی (پنجشنبه) در مقدماتی 1 روز پنجشنبه به مصاف سرخپوستان بمبئی (MI) می رود.

RCB و SRH قبلاً در این فصل دو بار با هم روبرو شده اند. در مسابقه 3 ، RCB با 10 ران پیروز شد که Devdutt Padikkal یک نیم قرن گذشته بود و یوزوندرا چاهال ادعای سه اخراج کرد.

تبلیغ شده

SRH در مسابقه 52 با پنج ویکت پیروز شد. وردیمین ساها با 39 اجرا از 32 توپ گلزنی کرد و ساندیپ شارما دو ویکت ثبت کرد.

کوهلی با یادداشت ضعیفی کارزار را آغاز کرد ، اما خیلی زود جای خود را پیدا کرد. در 14 مسابقه ، او 460 دوش کسب کرده است ، با نرخ اعتصاب 122.01. او در حال حاضر پنجمین مسابقه نارنجی کلاه است. شمارش مرزهای او شامل 23 چهار و 11 شش است ، و او همچنین سه پنجاه ضربه محکم زده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله