در روز تولد سوره رینا ، ساچین تندولکار آرزوها را رهبری می کند


سوره رینا ، کشتی گیر سابق هند روز جمعه 34 ساله شد و ساچین تندولکار کریکت اسطوره ای آرزوها برای این بازیکن را هدایت کرد. Tendulkar با ارسال توییتر نوشت: “برای هم تیمی و دوست منImRaina تولد بسیار مبارک. اشتیاق شما در زمین همیشه عفونی بوده است. سال خوبی را در پیش داشته باشید.” این دو بازیکن بخشی از تیم هند بودند که با هدایت MS Dhoni در سال 2011 قهرمان جام جهانی ODI شدند. در ادامه ، Raina آرزوهایی از گوتام گامبیر ، محمد كایف ، عرفان پاتان ، یووراج سینگ از كریكتورهای پیشین دریافت كرد.

اخبار

گاوتام گامبیر ، سیاستمدار کریکت ، آرزوی “بهترین سلامتی و خوشبختی” را برای قهرمان خفاش سابق هند داشت. در این پیام از گامبیر در توییتر آمده است: “تولدت مبارک @ ImRaina! به سلامتی همه لحظات به یادماندنی ما ، بهترین آرزوها را برایت آرزوی سلامتی و شادی دارم!

یووراج نیز گرمای مشابهی را در توییت خود ابراز کرد و از کریکتور خواست تا به “خرد کردن توپ از پارک” برگردد.

این چیزی است که دیگران از اخوان ورزشی در روز تولد او گفتند:

در حالی که سورش رینا بازنشستگی خود را از کریکت بین المللی اعلام کرده است ، او همچنان در لیگ برتر هند (IPL) حضور دارد. با این حال ، Raina از سیزدهمین دوره IPL خارج شد و پس از سفر اولیه به تیم دفاعی چنای (CSK) به دبی به خانه بازگشت.

رینا در طول فعالیت بین المللی خود 18 تست ، 78 T20I و 226 مسابقه 50 بیش از حد انجام داد. این بازیکن 34 ساله 768 بار در طولانی ترین قالب ، 1605 بار در T20I و 5،615 در کریکت ODI بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله