در روز تولد جولان گوسوامی. یووراج سینگ آرزوهایی برای هند پیسر دارد


جولان گسوامی روز چهارشنبه 38 ساله شد ، و یوراج سینگ به توییتر رفت تا خواسته های خود را به این مناسبت بیان کند. در پیام Yuvraj آمده است: “تولدت مبارک به JhulanG10 با استعداد که کریکت زنان هند را با سرعت ، قوام و سرسختی خود بازتعریف کرده است. سفر شما در ایجاد پایه ای محکم برای نسل های جوان بسیار مهم بوده است. بهترین آرزوهای من همیشه” جولان پیشرو در زمینه خرید ویکت در مسابقات بین المللی یک روزه زنان است. وی در ادامه اولین بولری است که 300 ویکت در مسابقات کریکت بین المللی زنان گرفت.

اخبار

این خانم 38 ساله همچنین از طرف هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) از حساب رسمی توئیتر زنان خواسته هایی دریافت کرده است. در توئیتر آمده است: “پیشرونده ویکت در WODIs. اولین بولر که 300 ویکت در کریکت بین المللی زنان برد. با آرزوی تولد افسانه ای #TeamIndia @ JhulanG10 تولد شما بسیار مبارک است.”

در حالی که جولان بازنشستگی خود را از T20 International در اوت 2018 اعلام کرد ، او همچنان در قالب ODI بازی می کند. این بازیکن 38 ساله 10 تست ، 182 ODI و 68 T20I برای تیم کریکت زنان هند بازی کرده است. جولان به ترتیب 40 ، 225 و 56 ویکت در این قالب ها انتخاب کرده است.

این زن 38 ساله در فوریه 2018 اولین بولینگ شد که 200 اخراج در مسابقات بین المللی یک روزه زنان را به خود اختصاص داد. به پیسر جایزه Arjuna در سال 2010 و همچنین پادما شری در سال 2012 اهدا شد.

جولان اخیراً در جریان مسابقه T20 Challenge زنان در شارجه دیده شد که در آن نماینده Trailblazers بود. بولر تند در میان برنده ترین بازیکنان ویکت بود ، و سه ویکت را در همین تعداد مسابقه به خود اختصاص داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله