در ذهن “تمام کننده” ام اس دونی، به قول خودش

چه چیزی MS Dhoni را به یکی از بهترین تمام کننده ها در جهان تبدیل می کند؟ در طول سال ها، کاپیتان سابق هند تعقیب و گریز قهرمانانه بی شماری را در بازی جنتلمن انجام داده است. با پشت سر گذاشتن روزهای هند، دونی همچنان نشان می دهد که روزهای کریکتینگ او هنوز پشت سرش نمانده است. دونی چنای سوپر کینگز (CSK) در بازی روز چهارشنبه لیگ برتر هند (IPL) 2023 نتوانست هدف 176 ران را در مقابل راجستان رویالز (RR) تعقیب کند، به اندازه کافی برای طرفداران نمایش داده شد تا ببینند دونی هنوز چقدر تمام کننده خوب است. .

“تالا” در سن 41 سالگی پس از اخراج آمباتی رایودو تنها برای یک دویدن از 2 توپ، در جایگاه شماره 8 قرار گرفت. در حالی که امتیاز CSK در 14.1 اورهای 103/5 در آن لحظه نشان داده شد، دونی وظیفه روشنی در مقابل او داشت، تا سرعت گلزنی را افزایش دهد و تیم را بدون دادن ویکت به خانه ببرد.

علیرغم اینکه با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کرد، دونی در Chepauk آتش بازی کرد و 3 شش و 1 چهار ضربه زد در حالی که جادجا نیز با 15 توپ 25 خود همراهی خوبی داشت.

Dhoni موفق شد دو ماکسیمم را در فینال اوور بزند، اما با نیاز به 5 ران از توپ نهایی، او توسط یورک ساندیپ شارما خنثی شد.

هنگامی که از او در مورد «ذهنیت»ی که او با چنین موقعیت‌های دشواری در غلبه بر مرگ برخورد می‌کند، سؤال شد، دونی نظر خود را بیان کرد.

“شما میدان را می بینید، توپ انداز را می بینید و توپ انداز را می بینید که چه کاری انجام می دهد، پس از آن فقط یک جا بایستید و منتظر بمانید تا آنها مرتکب اشتباه شوند، اگر آنها در مناطق خوب کاسه می زنند، برای آنها موفق باشید. من منتظر آن هستم و این چیزی است که برای من کارساز بوده است، شما باید از قدرت خود حمایت کنید و قدرت من این است که مستقیم ضربه بزنم.” کاپیتان CSK گفت.

کلمه “تمام” برای مدتی مترادف با MS Dhoni بوده است. در حالی که افرادی وجود دارند که نمی‌دانند آیا این فصل آخرین فصل دونی در IPL به‌عنوان بازیکن خواهد بود، با نمایش‌هایی مانند بازی مقابل رویالز، شکی نیست که “تالا” هنوز می‌داند چگونه تیم‌های حریف و هواداران را مجبور به تپش قلب کند. ضربه زدن او به مرگ

موضوعات ذکر شده در این مقاله