“در دهه آینده بر کریکت جهان مسلط خواهد شد”: استرالیا عالی در مورد شوبمن گیل

هرگز مسابقه کسل کننده ای در IPL وجود ندارد! مرحله باورنکردنی IPL شاهد پنجمین مسابقه متوالی بود که به پایان رسید زیرا رقابت بین پنجاب کینگز و گجرات تایتانز تنها در مورد دومین توپ آخر مسابقه قطعی شد. در چیزی که شبیه یک تعقیب و گریز آسان برای تیم پر ستاره گجرات تایتانز به نظر می رسید، مدافعان قهرمانی در موهالی دچار یک لرزش دیرهنگام شدند. با این حال، راهول تواتیا و مبارز باتجربه دیوید میلر، بازی را برای تیمشان به پایان رساندند. در همین حین، شوبمن گیل، بازکننده جوان GT، دومین پنجاهمین بازی خود در IPL 2023 را به شدت مورد انتقاد قرار داد و کوبش عالی 67 از 49 تحویل را به نمایش گذاشت.

گیل – که از اینکه در پایان بازی را برای تیمش به پایان نرسانده ناامید شده بود – تمجیدهای زیادی را از سوی متیو هیدن، اسطوره سابق تیم ملی استرالیا به همراه داشت.

متیو هیدن، بازکننده سابق استار اسپورت استرالیا، گفت: “گجرات تایتانز به کسی نیاز داشت که مسئولیت را بر عهده بگیرد و در این تعقیب و گریز در برابر یک حمله بولینگ باکیفیت پنجاب کینگز بکوبد، و شوبمن گیل دقیقاً این کار را انجام داد. برخی از شوت های او خوشحال کننده بودند. او بازیکنی با کلاس است و تا یک دهه آینده بر کریکت جهان مسلط خواهد شد.”

پس از غرب، واگن IPL به سمت شرق حرکت می کند، جایی که یک شوالیه سوار کلکته شناور میزبان یک Sunrisers Hyderabad در باغ ادن است.

پس از اینکه رینکو سینگ اوایل این هفته در احمدآباد دزدی کرد، KKR باید سرشار از اعتماد به نفس باشد. بازیکن کریکت اوتار پرادش – که در فینال اوور فینال، پنج شش ششم متوالی را در برابر هم تیمی خود یاش دایال شکست داد – مایه شگفتی همه چشم ها خواهد بود.

عرفان پاتان، بازیکن سابق تیم ملی هند، با ستایش از رینکو سینگ به خاطر نواختن ناک برای اعصار مختلف، به بازیکن چپ دست به خاطر برانگیختن دوباره امیدهای چند بازیکن جوان و مشتاق کریکت در کشور تبریک گفت.

رینکو در چندین بازیکن جوان مانند او انرژی دوباره ایجاد کرده است. او این اطمینان را به او داده است که اگر بتواند به این موفقیت دست یابد، غیرممکن نیست که دیگران استعداد خود را در بزرگترین صحنه به نمایش بگذارند. او بازیکن باورنکردنی در این کریکت باورنکردنی است. لیگ. این یک لحظه فراموش نشدنی در بازی ایجاد کرده است.

سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هند، از رینکو سینگ به خاطر شاهکار فوق العاده اش در احمدآباد ستایش کرد و کریکت باز علیگر را به خاطر تلاش و فداکاری سختش دانست.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند در استار اسپورت گفت: “کار سخت برای رینکو سینگ هزینه شد، زیرا نمی‌توانی با فشار به پنج شش ضربه متوالی بزنی. چیزهایی در ذهن شما می گذرد، و تماشاگرانی که در یک بازی خارج از خانه پشت سر شما نیستند باعث می شود تا رینکو سینگ به شما ضربه بزند. با این وجود، او می توانست این کار را انجام دهد، این به خوبی در مورد استحکام ذهنی او صحبت می کند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله