در حالی که هواداران از امکانات ضعیف داخل استادیوم ها شکایت می کنند، BCCI برنامه ارتقای عظیمی را قبل از جام جهانی دارد: گزارش

دهلی نو:

BCCI در حال برنامه ریزی برای بازسازی گسترده با هزینه تخمینی بیش از 500 کرور روپیه حداقل پنج استادیوم اصلی در هند قبل از جام جهانی ODI در ماه های اکتبر تا نوامبر است. این بازی در 10 سال گذشته پول زیادی جذب کرده است و BCCI، ثروتمندترین هیئت مدیره جهان را ثروتمندتر کرده است. با این حال، طرفداران stoic، که بازی را به آنچه که شده است، اغلب از امکانات اولیه در اکثر سالن‌های سراسر کشور محروم می‌کنند. در طول سری تست هند-استرالیا در فوریه تا مارس، هواداران خشم خود را از نبود توالت تمیز در استادیوم آرون جایتلی در دهلی ابراز کردند. تعجب آور نیست که دهلی در میان پنج سالنی است که مورد ارزیابی شکاف از سوی BCCI قرار گرفته است.

ارزیابی شکاف شکاف های موجود بین وضعیت فعلی و آینده ایده آل یک سازمان را مشخص می کند.

طبق لیستی که PTI به آن دسترسی دارد، مکان های دیگر حیدرآباد، کلکته، موهالی و بمبئی هستند.

ماه گذشته وانکهده در بمبئی قبل از برگزاری ODIهای هند و استرالیا تحت بازسازی قرار گرفته بود، زیرا یکی از هواداران از شرایط بد بهداشتی در استادیوم معروف شکایت کرد.

هزینه پیش بینی شده بازسازی در این پنج مکان به صدها کرور می رسد.

حتی اگر هزینه بازسازی سقف را در نظر نگیرید، که حداقل در دهلی به دلیل نقص های ساختاری در محل برگزاری، امکان پذیر نیست، هزینه ها بسیار زیاد است.

بازسازی استادیوم دهلی 100 کرور، برای حیدرآباد 117.17 کرور، باغ نمادین عدن در کلکته 127.47 کرور، برای استادیوم قدیمی PCA در موهالی 79.46 کرور و 78.82 کرور روپیه هزینه دارد. اگر کار سقف در میان باشد، هزینه ها به شدت افزایش می یابد.

دوازده مکان برای میزبانی بازی‌های جام جهانی در فهرست نهایی قرار گرفته‌اند که شامل بنگالورو، چنای، دهلی، دارمسالا، گواهاتی، حیدرآباد، کلکته، لاکنو، ایندور، راجکوت، بمبئی و احمدآباد، محل احتمالی فینال است.

در مجموع 48 بازی در رویداد 46 روزه ICC انجام خواهد شد. هند آخرین بار در سال 2011 میزبان جام جهانی ODI بود، زمانی که تیم ماهندرا سینگ دونی این جام را بالای سر برد. PTI BS APA APA

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله