در حالی که راجستان رویالز KKR را تخریب کرد، یاشاسوی جیسوال سریعترین پنجاه در تاریخ IPL را شکست داد.

یاشاسوی جیسوال با شکست دادن سریعترین پنجاه در تاریخ مسابقات، پس از اینکه یوزوندرا چاهال به عنوان برترین ویکت گیر تاریخ تبدیل شد، یاشاسوی جیسوال به روند پرشور خود در IPL ادامه داد. . چاهال قبل از انجام 4/25 درخشان KKR را به امتیاز کمتر از 149/8 در باغ ادن محدود کرد، چاهال پیشرو در ویکت گیر IPL شد، جیسوال 21 ساله راه را نشان داد. با جمع آوری سریعترین پنجاه توپ در تاریخ IPL تنها در 13 توپ، که رکورد قبلی را که در اختیار KL Rahul و Pat Cummins بود (هر کدام 14 توپ) بهتر کرد.

با تعقیب متوسط، جیسوال دو ران کمتر از یک قرن باقی ماند (98 از 47 توپ)، یک ضربه با 12 چهار و پنج شش تا که RR به پیروزی 13.1 اور رسید.

سامسون با 48 گل از 29 توپ، حمایت خوبی از پنجه جنوبی کرد، زیرا این دو با 121 ران تنها با 69 توپ، شراکت بی‌وقفه‌ای داشتند.

این برد با 41 توپ باقی مانده نیز آنها را به جایگاه سوم رساند (12 امتیاز از 12 مسابقه) و با گرم شدن رقابت های پلی آف، نرخ دوندگی خالص آنها (0.0633) را افزایش داد.

همه چیز برای KKR که به رده هفتم سقوط کرد (10 امتیاز، 12 مسابقه) تمام شده است.

جیسوال قصد خود را در اولین بار به وضوح نشان داد که نیتیش رانا، کاپیتان KKR، حرکتی جسورانه انجام داد تا خودش را کاسه کند.

جیسوال بدون اتلاف وقت، فرصت را غنیمت شمرده و در 26 ران متوالی، رانا را دو شش و دو چهار تایی در هم کوبید.

او شاردول تاکور را با یک هت تریک چهار تایی زد تا به پنجاه خود در سومین مسابقه برود، در حالی که RR عملاً این موضوع را با امتیاز 78/1 در داخل پاورپلی مهر و موم کرد.

سونیل نارین برای انباشته کردن بدبختی KKR، زمانی که سامسون 16 ساله بود، یک شکار آسان را رها کرد.

سپس کاپیتان به تنهایی آمد و آنوکول روی را به مدت سه شش در یک مسابقه 20 دوانی دود کرد.

در روزی که RR یک نمایش میدانی خیره کننده را به نمایش گذاشت، چاهال (187 ویکت) دواین براوو (183) را تحت الشعاع قرار داد و زمانی که توپ دوم خود را زد و کاپیتان KKR رانا را اخراج کرد، تبدیل به برترین ویکت گیر تاریخ IPL شد. 22؛ 17 ب) در اور یازدهم.

پیشرفت چاهال درست زمانی اتفاق افتاد که KKR بعد از شروعی رقت انگیز به دنبال پیشرفت بود، زمانی که دو صید شگفت انگیز از شیمرون هتمایر و ساندیپ شارما لحن را ایجاد کردند.

هر دوی آنها در اورهای متوالی ترنت بولت به میدان آمدند زیرا ضربان‌دار بازوی چپ کیوی با 2/15 از سه اور خود در بازگشت بازگشت.

پس از یک اور گران قیمت که 15 ران لو داد، چاهال در اورهای مرگ بازگشت و ونکاتش ایر (57؛ 42 ب) و شردول تاکور (1) را در چهار توپ از زمین خارج کرد.

او طلسم خود را با اخراج رینکو سینگ (16) آخرین بازیکن KKR در مرحله ماقبل آخر به پایان رساند تا همچنین بهترین ویکت گیر این فصل (21) شود.

با قرار دادن یک ویکت خشک Eden، کتک‌های خط مقدم KKR به زمین زدند، در حالی که ونکاتش قلعه را نگه داشت و با پنجاه نفر درگیری به حالت اولیه بازگشت.

ونکاتش از دو توپ خارج از 12 توپ، سرعت خود را به خوبی انجام داد و به 50 توپ 39 رسید. اما او یک تحویل گسترده از چهال را کاهش داد تا به طرز درخشانی توسط بولت دستگیر شود.

آندره راسل (10) پس از اینکه به شماره 5 ارتقا یافت و به KM آصف (1/34) سقوط کرد، نتوانست آن را بزرگ کند.

KKR که پس از 9 اور 58 بر 2 بود، پس از گرفتن تایم اوت استراتژیک در اور دهم به دنبال این بود که شتاب را به دست آورد.

ونکاتش در نهایت شکست اشوین را برای شش های پشت سر هم شکست داد، در حالی که رانا با یک اور زیبا به پایان رسید تا آنها را به امتیاز 76/2 در میانه راه برساند.

KKR قبل از اینکه چاهال باعث سقوط در اواسط اینینگ شود به دنبال یک مجموع مناسب بود. PTI TAP BS BS

موضوعات ذکر شده در این مقاله