در جستجوی اولین برد، پایتخت‌های دهلی و هندی‌های بمبئی امیدوارند استعدادهای محلی ارائه شود

هر دو پایتخت دهلی و هندی های بمبئی انتظار بیشتری از استعدادهای محلی خود دارند زیرا روز سه شنبه در ورزشگاه آرون جایتلی به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر هند هستند. به دست آوردن ثبات در لیگ بسیار رقابتی بسیار دشوار است اگر بازیکنان هند ارائه ندهند و این همان چیزی است که هر دو طرف را آزار می دهد. دهلی پس از سه باخت در همین تعداد بازی مجبور به بازگشت به جدول قرعه کشی شده است، در حالی که بمبئی همیشگی شروع کننده آهسته نیز دو در دو شکست خورده است. هر دو در تمام بخش ها کارشان قطع شده است.

بالاترین مرتبه دهلی در بازی گذشته “Boulted” بود که سوالاتی را در مورد توانایی پریتوی شاو در برابر بولینگ سریع ایجاد کرد. او به روش‌های مختلف – سرعت، جهش و نوسان، در سه دوره او کنار گذاشته شده است و به نظر نمی‌رسد راه حلی سریع برای مشکلات فنی او وجود داشته باشد.

با سقوط ویکت ها در انتهای دیگر، کاپیتان دیوید وارنر دوش را به دست آورده است اما با نرخ ضربه 117 رسیده است. انتظار می رود او بهتر از این کار کند.

مانیش پاندی که در غیاب میچل مارش که برای ازدواج به خانه بازگشته است، فرصت را به دست آورد و تنها یک توپ دوام آورد و این بازیکن کهنه کار مایل است در کوتلا تأثیر بگذارد.

بازیکنان دهلی، از جمله آنریچ نورژه، موکش کومار و خلیل احمد، به تیم تمیزکننده منتقل شده‌اند و تیم باید در برابر بمبئی به این موضوع رسیدگی کند.

یک عرشه تند برای بازی افتتاحیه در اینجا عرضه شد که بازیکنان ضربان‌دار کمک زیادی دریافت کردند. شرایط ممکن است دوباره به آنها کمک کند تا حمله دهلی به عقب بازگردد. یک علامت سوال بزرگ در مورد آمادگی خلیل وجود دارد که در بازی با راجستان رویالز از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

در بخش اسپین، کولدیپ یداو اقتصادی بوده است، اما تیم انتظار بیشتری از او در اوورهای میانی دارد در حالی که آکسار پاتل گران بوده است.

“اگر می توانستم انگشتم را روی آن بگذارم، کاری انجام می دادم که آن را تغییر دهم. ما باید به عنوان یک گروه بیشتر به جستجوی روح بپردازیم و در مورد آن صحبت کنیم. سه بازی دیگر بدون برد… شما نمی توانید بدست آورید. ریکی پونتینگ سرمربی تیم پس از باخت مقابل رویالز گفت: استارت بدی در لیگ برتر را داشته باشیم.

سرخپوستان بمبئی پر ستاره نیز چیزهای زیادی برای کشف کردن دارند، که با درجه بالای انفجاری آنها شروع می شود که تا کنون فریبنده بوده است. کاپیتان روهیت شارما قبل از اینکه توپ زیبایی از توشار دشپنده در برابر CSK برتری یابد، خوب به نظر می رسید.

یک ضربه ویژه از ایشان کیشان نیز در انتظار است در حالی که خرید میلیون دلاری کامرون گرین هنوز تاثیری ندارد.

هنگامی که یک ضرب از فرم خارج می شود، او راه های خبری برای بیرون آمدن پیدا می کند و این همان چیزی است که در مورد ستاره ستاره بازی یعنی Suryakumar Yadav اتفاق می افتد، که امیدوار است روند غیرمنتظره لاغر او در روز سه شنبه به پایان برسد.

تیلاک ورما جوان در یک دپارتمان ضربتی که به‌طور غیر قابل قبولی اجرا می‌شود، برجسته شده است.

روهیت هیچ تردیدی نداشت که بعد از بازی CSK بگوید که بازیکنان بزرگسال باید گام بردارند.

جوخه ها:

پایتخت های دهلی: دیوید وارنر (کاپیتان)، پریتوی شاو، سرفراز خان، امان حکیم خان، آبیشک پورل (هفته‌انه)، آکسار پاتل، خلیل احمد، کولدیپ یداو، رومن پاول، ریلی روسوو، آنریش نورجه، مستفیزر رحمان، چتان ساکریا، موکش کومار، فیل نمک، لونگی نگیدی، پراوین دوبی، لالیت یاداو، ریپال پاتل، ویکی استوال، ایشانت شارما، مانیش پاندی، کاملش ناگارکوتی، یاش دهل.

سرخپوستان بمبئی: روهیت شارما (کاپیتان)، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، دیوالد برویس، تیلاک ورما، ایشان کیشان (دارنده دروازه)، تریستان استابس، ویشنو وینود، کامرون گرین، آرجون تندولکار، راماندیپ سینگ، شمس مولانی، رایلی مردیت نهال واده‌راین، ارشد خان، دوان جانسن، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، راغاو گویال، جوفرا آرچر، جیسون بهرندورف، آکاش مدوال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله