در تحلیل بلانت، سونیل گاواسکار بر “بزرگترین مشکل” MI روهیت شارما تاکید می کند.

MI روهیت شارما هنوز یک مسابقه در IPL 2023 نبرده است© BCCI/Sportzpics

ضربه زدن به سونیل گاواسکار بزرگ احساس می‌کند که فقدان مشارکت، به‌ویژه بین روهیت شارما و ایشان کیشان، به برنده‌های پنج‌بار هندی‌های بمبئی در IPL در حال انجام آسیب می‌زند. MI در دو بازی اول خود در شانزدهمین لیگ برتر هند دچار معکوس شد و در مقابل چنای سوپر کینگز و رویال چلنجرز بنگلور شکست خورد و روهیت و ایشان موفق نشدند. گاواسکار در گفتگو با ستاره اسپورت گفت: “بزرگترین مشکل MI از فصل گذشته تا به امروز عدم همکاری بوده است. مگر اینکه شراکت های بزرگی داشته باشید، برای شما دشوار است که امتیازات بزرگی کسب کنید.

“مشاهده شده است که MI به طور مداوم در این زمینه تلاش می کند. MI باید بر اساس شراکت های کوتاه اما مفید بین روهیت شارما و ایشان کیشان ایجاد می کرد، اما آنها شکست خوردند.” در نبرد دو تیم رده پایین تر، MI روز سه شنبه در فیروزشاه کوتلا به مصاف دهلی کپیتالز خواهد رفت.

در غیاب کاپیتان همیشگی خود ریشابه پنت، دی سی نیز در لیگ با مشکل مواجه شده است.

هر دو تیم هنوز طعم پیروزی را در این رقابت ها نچشیده اند و کیفیتی که دارند را توجیه نکرده اند.

تام مودی، بازیکن سابق تیم ملی استرالیا، گفت که دیوید وارنر، کاپیتان تیم دهلی کپیتالز باید سرعت را افزایش دهد، زیرا گلزنی با سرعت تند برای تیم در اوورهای پاورپلی بسیار مهم است.

مودی می‌گوید: «این فقط حجم دوندگی‌هایی نیست که دیوید وارنر باید برای دهلی کپیتالز گل بزند. او همچنین باید سرعت پاورپلی‌ها را تنظیم کند که کمی پایین آمده است».

من دوست دارم او را زودتر از موعد بازی را ببینم، به خصوص زمانی که قانون تعویض ضربه ای انعطاف بیشتری را برای تیم فراهم می کند.” در همین حال، علیرغم باخت دلخراش مقابل لاکنو سوپر جاینتز در خانه در روز دوشنبه، عرفان پاتان دریانورد سابق هند از رویال چلنجرز بنگلور برای صعود به پلی آف حمایت کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله